Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi a véleményetek a leendő...

Mi a véleményetek a leendő 100E járatról?

Figyelt kérdés

Aki esetleg nem olvasta: Deák tér - (Astoria) - Liszt F. Airport


Nem rossz a név? 100-as már van, ennek semmi köze nem lenne hozzá. Szerintem a 0E találóbb jelzés, ezt könnyű megjegyezni, nem téveszthető össze, és nem foglalt!!! Azon túl, hogy szokatlan, ez a számjegy teljesen korrektül beleillene a BKK voszonylatjelzési rsz.-ébe (0-100-200).



2017. jún. 28. 23:47
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
91%

"100-as már van"


De már nem lesz. A foglaltság tehát megszűnik, hiszen 10-es módosul. Ráadásul egy elég marginális viszonylat, amiről az emberek többségének tudomása sincs, tehát nem lesz nagy veszteség az átnevezés.

A nullás elnevezés több okból sem lenne szerencsés. Egyrészt a nullának mint helyiértéknek olyan pszichológiai hatása van, ami nem gerjeszt bizalmat. Másrészt a nulla és az O betű hasonlítanak egymásra, ez sem szerencsés a maga esetleges OE-ségével. A 100E jó választás, hiszen érzékelteti, hogy valamiféle összefüggésben van a 200E-vel. Számos példa van olyan számozásra, amikor a részben azonos útvonalon közlekedő buszokat pont egy 100-as választja el a számozásban. Például: 44 / 144 / 244 buszok, vagy a 182 és 282E járatok. Tehát van koncepció a 100R jelzés mögött. Ezeket nem hasra ütéssel találják ki a titkárnők, hanem közlekedésmérnökök és kommunikációs tanácsadók dolgozzák ki. Ha azt gondolod, hogy te jobban tudod náluk, akkor nem biztos, hogy jó nyomon jársz.

2017. jún. 29. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
21%
Pont leszarom, pedig pesti vagyok. Értem én hogy nagyban készülnek a 3-as metró felújítására és lehetőséget kell biztosítani a központból, a kökikt kihagyva, de amíg a metró pótló nem bír átfedésben a metróval, amíg nincs minden járművön jegyellenor ( mert én meg veszem a bérletem, es saját kezűleg nem rugdoshatom le az összes csövest), amíg az átlag jármű életkor 40 év körül van és kb a takarítási gyakoriság is, addig telibe fosom hogy a turisták életükben egyszer hogy jutnak el Ferihegyre és vissza..
2017. jún. 29. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:
Ha módosul, akkor megértem, hiányzott már egy tizes. Tisztában vagyok a nevezéktannal! Amúgy a 200E mellé tényleg a 100E illik, csak nem tudtam, hogy átnevezik a 100-ast. Habár a 110 miatt a 10-est is máshova képzelném... Tény, hogy rendkívül marginális maga a 100. Amúgy a 0E nevet csak viccből írtam. :D
2017. jún. 29. 00:07
 4/20 anonim ***** válasza:
16%
Az igaz, hogy erre nem lesz érvényes a bérlet? Repülőmániás vagyok, engem folyton arrafelé esz a fene, de a 3-as metrótól lassan már félek...
2017. jún. 29. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:
94%

Nem inkább azzal kellett volna az elmúlt évtizedekben foglalkozni, hogy növeljék a Ceglédi vonal kapacitását? Harmadik vágány, negyedik vágány, szükséges váltókörzet-átépítések, szintbeli vonat-vonat kereszteződések kiiktatása, a szétszanált Nyugati visszaépítése, és a többi? Ma ott tartunk, hogy el kell dönteni, vagy Erdélybe nem mennek vonatok, vagy Lajosmizsére, oda is csak óránként, a Kökin húsz perc alatt keresztülvergődve. Világ szégyene, hogy nem lehet 15-20 percenként járó vonattal kijutni Ferihegy kettőre. Meg Vecsésre, meg Gyálra, meg akárhová.


A buszok számozgatása, meg az utcák átnevezgetése az bezzeg nagyon megy...

2017. jún. 29. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
91%

Ennél jobb számot szerintem nem választhattak volna.


A mostani 100-asra jobban illene a 0 jelzés. Egyszerre emlékeztetne az útvonalának alakjára és az utasainak számára is. :D

2017. jún. 29. 04:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
Valóban. ;)
2017. jún. 29. 08:49
 8/20 anonim ***** válasza:
10%

#2 remélem viccnek szántad az átlag járműéletkort.


Ikarus 260: 90db (20-30 év körüliek)

Ikarus 280: 75db (20-30 év körüliek)

Ikarus 405: 9db, ebből 5 felújítva (20 év körüliek)

Ikarus 412: 50db, ebből 6 felújítva. (18 év körüliek)

Ikarus 415: 17db, ebből 4 felújítva. (25 év körüliek)

Ikarus 435: 32db (20 év körüliek)


És az összes többi jármű vele kevesebb mint 20 éves, a másik fele pedig 4 évnél fiatalabb. Ennyit a 40 éves átlagól.

2017. jún. 29. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 A kérdező kommentje:

Itt vannak a VT-Arriva járművei:


[link]


A legidősebb is 10 éves. Én főleg az ő buszaikat látom, pedig sokfele megyek.


(Na nem azt mondom, hogy nem látok egy két régi Ikarust, de nagyon keveset!)

2017. jún. 29. 10:53
 10/20 A kérdező kommentje:

#4-es!


A 100E autóbuszokra külön repülőtéri vonaljegyet kell váltani, amelynek ára 900 Ft. Ezen kívül más jegy vagy bérlet a járaton nem érvényes. A BKK javasolja, hogy a járatra érvényes repülőtéri vonaljegyet az ügyfélközpontokban, a megállók környezetében, illetve a pénztárakban előre vásárolják meg.


Forrás: [link]


Szerintem erre azért van szükség, hogy ne teljen meg a busz olyanokkal, akik nem a reptérre mennek, hanem mondjuk a Deákról a Kálvinra menjenek, (kihagyva így a sokak által nem kedvelt M3-at - több ismerősöm is fél felszállni rá, illetve kerüli ha teheti). Továbbá a reptéri buszokon általában mindenkinek van egy bőröndje, szóval így is kevesebben férnek majd el rajta. A 900 Ft szerintem rablás azért...

2017. jún. 29. 11:02
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!