Valaki tud több infót az 1-es villamos leendő kocsijairól?
Kicsit aggódom az ülőhelyek miatt.
Ott a Combino. Az metrószerű: sok ember száll le-fel kb. minden megállóban, nagy a mozgás. Sok állóhely kell a mozgás miatt, és ahogy látom, 5-10 percet utaznak rajta ÁLTALÁBAN. Szóval nem gond a kevés ülőhely.
Ezzel szemben az 1-esen csak a nagyobb csomópontokban van nagy utascsere, viszont megfigyeltem, hogy sokan utaznak rajta 20-30-40 percen át, tehát 10-15-mégtöbb megállókat.
Jómagam nem szívesen állnék 30 percet azért, mert a kocsik csak 1+1-es üléselrendezésűek.
Erre gondoltak?
A CAF ajánlata nyert, de a Skoda megtámadta a döntést.
Tendereknél súlyozzák a különböző szempontokat, de a városi közlekedésben az összférőhely tuti nagyobb súlyt kap, mint az ülőhelyek száma.
Egyébként alacsonypadlós villamosokból nehéz egyszerre tágas ÉS sok ülőhelyet biztosító kocsit összerakni, szóval a Tatra szintjét aligha fogják hozni az új kocsik e tekintetben.
A Combino-kba is férne még ülőhely, csak ott ugye érthető, hogy nincs.
De olyan vonalra, ahol 20-30 perceket utaznak az emberek, kemény lenne csak ennyi ülőhely.
Egy 1-es villamos szintű vonalra a Combino-ba én beraknék +1 üléssprt mindenhova, ahol az ülés nem keréken van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!