Nem lenne gazdaságosabb lerombolni a Nyugati pályaudvart
és a helyén korszerűbb elrendezéssel új pályaudvart
építeni?
Figyelt kérdés
Amikor esik az eső beázik az egész épület, csoda hogy nem omlik az utasok fejére az egész. Lehetne őrzött fizetős mélygarázs a vágányok alatt, liftekkel. A vágányok szintjén éttermek, utasváró, normális jegypénztár, kerékpármegőrző, színvonalas WC lenne. És kaphatna modern külsőt az egész pályaudvar a jelenlegi ótvar helyett.
Ennyi áldozatot meg kell hozniuk annak érdekében hogy európai színvonalú és kinézetű pályaudvart használhassanak. Bécsben a Südbahnhof lebontása (igen, lebontották az egészet és nem érdekelte őket hogy hány száz éves és milyen műemlék az épület) nagy átszervezéssel járt de megérte mert a Hauptbahnhof sokkal modernebb. De a magyar az mindenért panaszkodik még akkor is ha az ő érdekében épül valami.
2017. jún. 21. 00:09
12/19 anonim válasza:
"európai színvonal"
Ez elsősorban Magyarország vagy EU? Szerintem előbbi, a Nyugati a miénk, nem az EU-é, nem az EU pénzelte, hanem az ország még a saját erejéből építette fel. Innentől fogva meg szerintem az emberek 90%-át nem fogja érdekelni, hogy nekik szebb van... legyen. Arról nem beszélve, hogy a mostani kényelmes megoldás helyett sem hoznának " áldozatot " hogy mondhassuk nekünk van " szebb ".
Ennyi erővel a hidakat a Dunán mind bonthatnánk le, hisz vannak szebbek az EU-ban nem?
2017. jún. 21. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 anonim válasza:
Amúgy meg ha az érdekükben épül valami... tessék szépen ilyen volumenű esetekben népszavazást indítani: Megfelel-e a mostani, vagy kell az új... Attól, hogy papíron az érdekükben épül nem feltétlen jelenti, hogy jobb... Azzal biztos nem lenne jobb, hogy át kéne szállni.... a színvonal ott is kezdődik, hogy minél kényelmesebb utazást jelentsen, és egy átszállás elég sokat ud nyomni alatba negatív irányban.
2017. jún. 21. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 anonim válasza:
Hát látod, erre nem gondoltam. Hogy az Esztergom felé közlekedő, meg a Szob felé közlekedő vonatok is átmennek Kökin.
Meg a Vácról leágazók is.
2017. jún. 21. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 anonim válasza:
Van egy ötletem a Kőbánya-
Kispest állomás átépítése, ezáltal lebontásra körlnek a nyugati, keleti, déli pályaudvarok valamint zugló a helyükre fákat és néhány lakótönmböt építenének. A új vasút állomás ( Budapest vasútállomás ) Magyarország legforgalmasabb vasútállomásán lenne. Íme a tervem: az állomás épülete 300 méter hosszú és 90 méter széles, a hármas metró végállomása a földszinti váróterrem ben tallálható és egy fal választja el a váróteremtöl, a váróterem 200 méter hosszú és 90 méter széles, 60 db vágány található 30 db peronhoz az aluljáró a metrót köti össze a váróterremel és a peronokkal. a peronok hossza 650 méter. a földszinten 40 jegypénztár és padok, büfék, üzletek, raktárak, találhatók az első emeleten rendörség. A második emeleten vasutas pihenöszobák. A 3 bik, 4 dík, 5 dík, 6 dík emeleteken vasutas és rendör lakások találhatók. Ezen a vasútállomáson minden vonat megáll, vagyis bármely vasút állomásra van közvetlen járat.
2017. júl. 11. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
16/19 anonim válasza:
Ezt Eiffel tervezte és építtette, szóval nem kéne lerombolni...
2018. jan. 1. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 anonim válasza:
Attól még, hogy modernebb, nem feltétlenül szebb és jobb. Az való igaz, hogyha a pályaudvart kívül-belül teljesen felújítanák, sokkal korszerűbb megoldásokat kapna.
2019. jún. 30. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
18/19 anonim válasza:
Valamikor a 2000-es évek elején felmerült a felszámolása, de úgy emlékszem nem volt rá pénz, úgyhogy megmaradt egy kósza gondolatnak. Ha már gazdaságosságról beszélünk... Másfelől elképzelni nem tudom, hogy ha bezárnák a Nyugatit, akkor hova irányítanák onnan a forgalmat, mert már így is fullon van a vasútvonalaink kihasználtsága.
2019. szept. 28. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
19/19 anonim válasza:
Pont a napokban jelentették be, hogy fel lezs újítva, mármint a tetőszerkezet meg ezzel összekötve egy nagyobb volumenű felújítás
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!