Ha a BKK megvette az új villamosokat az 1-es vonalon, miért nem csak azok járnak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Van egy dolog amiben lepipáltuk a nyugatot, az a folyamatos "csak a legújabb a jó" mánia. Legújabb ruha, legújabb telefon, legújabb villamos.
Szerintem a Tatrák tipikus rút kiskacsák külsőre, viszont közel sem lehet rámondani hogy lepukkantak lennének, főleg hogy a legtöbb most lett felújítva.
Én naponta utazok rajtuk, szinte csak pozitívum van velük. Nem robban le (Ellenben a Ganz ICS sokkal problémásabb), viszonylag tágas, jól kialakított belső tere van, elég sok az ülőhely, de az álló is, mindig van fűtés.
Egyedüli hiány talán csak a klíma, bár azt amúgy sem szokása a sofőröknek működtetni...
Szoci, balkáni hangulatról meg kicsit vicces beszélni, tekintve hogy a nagykörút 90%-a lepukkant, balkáni hangulatot áraszt.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy a belvárosi agyonhajszolt ICS-k és Combinok is erősen kezdenek legatyásodni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kérdező, kapaszkodj meg, basel-i villamosok:
Basel (Svájc) nem éppen a lepukkant Kelet-Európa. De amint látod, ott sem csak csillogó max. 5 éves járművek járnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem vettek eleget, de jó lenne lehívni az opciót. 10 éve vettek pár villamost, most új tender, új vilik, 10 év múlva új tender, új vilik... Akkora típuskavalkád marad itt...
A Tatra hideg, a felújított meg levegőtlen. Zavaró, hogy ugyanazon viszonylaton jelentős hosszbeli eltéréssel közlekednek villamosok. A Tátra picike a CAF-hoz képest. Több rajta így is elvileg az ülőhely, mégis zsúfoltabbnak tűnik. Végállomáson felszállva kihasználom az egyterűségét is. Hátul jóval több az utas, mint előrébb. Tátrát vagy elegeded, vagy felszállsz hátra és nyomorogsz. CAF-on a hátsó ajtótól kényelmesen, a melegben előrébb gyalogolsz a végállomáson.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
"Tátrát vagy elegeded, vagy felszállsz hátra és nyomorogsz."
Vaaaagy...van 2 másik kocsi, ami általában tök üres és felszállsz azokra. Sosem értettem a birka effektust hogy miért kell mindenkinek a legutolsó ajtón felszállni. Bezzeg a buszos első ajtózást szidják :D
"CAF-on a hátsó ajtótól kényelmesen, a melegben előrébb gyalogolsz a végállomáson."
Mintha számítana az a plusz pár méter. Persze sokkal jobb belül mindenkin keresztülvergődni mint végigsétálni a villamos mellett :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!