Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 28/37-es villamosokat nem...

A 28/37-es villamosokat nem lehetne kihasználtabbá tenni?

Figyelt kérdés

Úgy vélem, hogy alapvetően nagyon jó irányú vonalak, mert Kőbányát feltárva elérnek a belváros széléig.

Ennek ellenére egyedül halottak napja környékén van ezeken a vonalakon nagy forgalom, a többi időszakban meglehetősen ritkán járnak ezek a viszonylatok.

Gondolom, az is probléma lehet, hogy relatíve sok a menetidő (a 28-as 35-37 perc alatt teszi meg a távot), illetve az is, hogy pont a belváros határában ér véget.

Olvastam terveket arra vonatkozóan, hogy meghosszabbítják a Rákóczi úton, s átvezetik Budára, bár a hazai tervek megvalósulását illetően vannak némi előítéleteim. :D

De pl. a menetidőt mivel lehetne csökkenteni ezen a viszonylaton? A pálya a legtöbb helyen jó állapotban van, egyedül talán a Fiumei úti, Népszínház utcai szakaszokat tudnám említeni. Pár megállót meg kellene szüntetni (pl. a Kőbányai úton, ahol már úgyis bezárt a józsefvárosi piac)?


2016. márc. 21. 21:33
 1/5 anonim ***** válasza:
46%
Aki autóval közlekedik az úgyis azzal fog hiába csinálnak akármit.
2016. márc. 21. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
89%
Nem ismerem nagyon kőbánya közlekedését de úgy tudom a 9-es busszal többen utaznak mert az hosszabb útvonalon jobb kapcsolatot ad. Ha a villamost akarnánk helyzetbe hozni akkor a 3-mas metrót el kéne érni, vagy a Ferenciek terén vagy a baross utcai vonal visszaépítésével a Kálvinon. Sajnos mindkettő teljesen sci-fi, amikor már Tarlós szerint így is "szélsőségesen tömegközlekedés-orientált" a város biztosan nem engedélyezne semmilyen belvárosi villamost.
2016. márc. 22. 01:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
86%

Nyilván nem elég elérni a Nagykörutat, ennél több kell. Viszont ez egyben budai összekötést is jelent, hiszen sem az Astoriánál, sem a Ferenciek terén nincs értelme megállni, hálózati okokból. És akkor jön a kérdés, hogy mit bír a híd (régen elbírta).


Jelenleg az újpalotai villamos (melynek egyik üteme volna a Keleti-Astoria szakasz) le vannhúzva a listáról, szóval egyelőre nincs sok realitása a 28-as felhúzásának sem.

2016. márc. 22. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem fölösleges bevinni őket az Astoriáig, hiszen alatta fut a 2-es metró és még megannyi busz párhuzamosan. Szerintem jelen formájukban maradnak az idők végezetéig :D Még a Rákoskeresztúrra történő hosszabbítását tudnám elképzelni, de nagyon sok pénz lenne (ráadásul oda a 2-es metró egyik szárnyát tervezik), de nagyon sok sínt kéne kiépíteni, és nagyon sűrűn kéne őket futtatni, hogy a buszokat kiváltsa. És ennek csak úgy lenne értelme, ha a Sörgyár után nem a Maglódi úton folytatnák útjukat, hanem a Jászberényi úton Keresztúrig. De akkor mi szolgálná ki a Maglódi utat és a Köztemetőt a villamos helyett? És az nem igaz, hogy csak a temetői napokon tömött, a 28-ast elég sokan használják amúgy is..
2016. márc. 22. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem ketté lehetne szedni a két ágát és az egyiket be lehetne kötni a Kiskörútba a Kálvin térnél és elvinni egészen a Nyugatiig, a másikat meg át lehetne vinni az Erzsébet hídon és elvinni pl. a Széll Kálmán tér felé. A megvalósítására nincs reális esély, ez szimplán csak egy mi lenne ha...
2016. márc. 31. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!