Mi az oka, hogy a hannoveri villamosok csak a pesti oldalon közlekednek? Tudtommal egyetlen budai viszonylatra sem állítanak ki TW 6000 típusú villamosokat.
ami késik, nem múlik...
tegnap utaztam a 41-es villamoson, az maga volt a horror..na ott is elférne..csak pénz kérdése.
A TW-k előtt az adott kerületekben még a régi UV villamosok voltak, ezeket váltották fokozatosan le velük. Ráadásul a kocsiszínekben is az az előnyösebb ha homogén az állomány, és össze van gyűjtve az adott típus egy helyre.
Ráadásul ha megnézed a TW-nek van a legkisebb kapacitása, 150 fő. Több az ülőhely, és ezért szűkösebb is. Az ICS és Tatra villamosok meg ~200 férőhelyesek, így jobban megéri a tömött Budai oldalon.
Ráadásul ahogy írták, ami késik nem múlik, a 17-es vonalán már járnak CAF villamosok is, azok meg minden szempontból minőségi előrelépést jelentenek.
Amikor a hannoveri villamosok Budapestre érkeztek a szépilonás vonalakon Tátrák jártak, amik az akkori járműparkból a legkorszerűbb villamosok voltak, míg Újbudán csak a 41-esen fértek volna el, ami akkoriban csak a Móriczig járt.
Budán nem lesznek hannoveriek, a 41-esre visszajönnek a Tátrák, ha az 1-esen forgalomba állnak a CAF-ok, a 19-esen pedig majd csak CAF-ok fognak járni. A 47-49-esen pedig még pár évig biztosan maradnak az ICS-k.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!