A 61-es villamos miért nem megy tovább?





Vagy a Városház térre, vagy Kamaraerdőbe viszed ki, a kettő együtt nem megy. És az Óbudát sem értem, nem megy arra a 61-es. Továbbá Budafok és Hűvösvölgy között csúcsban ott van az 56-os.
A járatstruktúrát úgy alakították ki, hogy az a fő utazási áramlatokat kövesse le. És ez eléggé jól sikerült is, mínusz a Pacsirtamező utca-Bogdáni út környéke. A 61-est a Fehérvárira vinni csak úgy érdemes, ha egy másik vonalat leveszel onnan. A 17-es esetén pont a legkritikusabb észak-déli átjárhatóságot rontanád, a 41-essel szintén, ráadásul tök más a járatsűrűsége is. A 47-esnek a belvárosi kapcsolat az erössége, így nem célszerű feláldozni egy harántirányú vonalért. Marad a csúcsidei 56-os, az beáldozható volna, de azzal pont az átszállásmentes kapcsolatok számát csökkented, hiszen az 56-61-es vonalak a Moszkvától Hüvibe együtt futnak, a 17-61-esek Morzsitól Moszkváig mennek együtt, míg az 56-osnak van egy egész hosszú önálló szakasza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!