Miért éri meg a BKVnak a használt Hannoveri villamosokat venni?
Figyelt kérdés
Azok is öreg villamosoknak számítanak, mielőtt forgalomba állnak költeni kell rájuk.2016. febr. 12. 15:30
1/7 anonim válasza:
De náluk régebbi villamosokat váltanak ki vele.
2/7 anonim válasza:
Ha megszerzed a szerződést, megtudjuk. Lehet, hogy az eladó alsóhangon tít év futásgaranciát vállat, üzembehelyezési opcióval. Sőt, a szállítás is az ő sara. A vételár meg nagyon kedvező.
Ott szakemberek vannak, akik megvásárolják, értik a csíziót.
3/7 anonim válasza:
Lehet hogy "öreg" de még mindig modernebb konstrukció mint a mi régi villamosaink, és gondolom olcsóbb mint vadonatúj villamosokra tendert kiírni, beszerezni. Bár már csak múlt idő a kérdés, mert pár éve nálunk vannak...
4/7 anonim válasza:
Új villamosra nemigen van pénz, legalábbis nem annyira, mint amennyit ki kellene váltani a régiek közül. Ráadásul a Banánok korszerűbbek a velük egy időben épült magyar kocsiknál, szóval valamelyest előrelépés a beszerzésük.
5/7 anonim válasza:
Elég sok jelentős villamosfejlesztés történt az utóbbi időben, emellett meg fog épülni a Külső-Bécsi úti villamos és az újpalotai villamos, amik jelentős járműtöbbletet igényelnek majd. (Elég csak arra gondolni, hogy most is a fonódó átadásával és a 12/14 újraindításával ki kellett venni a Tátrákat a 19/41-esről.)
Ezeket a járműtöbbletigényeket a CAF-ok csak részben tudják kielégíteni, de közben a Ganzok is érnek már a cserére.
6/7 anonim válasza:
Így van, az előző hozzászólók nagyon szépen leírták. Gondolj arra, hogy a 24-es villamos Orczy úti szakaszán, ahol nagyon rossz a pálya a régi Ganz csuklós kerreg, kattog (bár az az új pályán is szétesik :) míg a hannoveri csendesen siklik rajta... És sok más extrával is rendelkezik, ellentétben a Ganz villamosokkal. Lehet rá mondani, hogy nem fiatal, de sztem a valaha volt egyik legjobb konstrukció a budapesti villamosközlekedésben. Ráadásul nagyon új hatású a külseje.
7/7 anonim válasza:
Lehet hogy a legöregebb TW kb egyidős a legifjabb Iparival,de sokkal jobb villamosok. Ami az igazi hátránya, vagyis az iszonyatos magas padló nem típushiba. Ezeket a kocsikat olyan vonalakra gyártották, ahol szinte mindenhol magas peron volt. Ráadásul a BKV már több min 100 db-ot vett, tehát az üzemeltetésük is egyszerúbb, mintha innen-onnan 10-15 féle különböző villamost vettek volna. /Ld a használt buszok választékát/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!