Miért nincs WIFI a Máv vonatokon?
Itt nem az InterCity vonatokra gondolok,hanem az egyszerű Gyorsvonatokra vagy Zónázó vonatokra. A sebes vonaton sincs WIFI pedig mindenhova ki van írva,hogy ez a járat biztosít internet kapcsolatot.
A Nyugati Pályaudvar és Szolnok közötti szakaszt használom,de csak az esti vonatokra van lehetőségem,amiken még egyszer sem találtam WIFI-t.
Ez normális? Ár érték arányban normális,hogy 2400 forint csak az odaút,és 2400 vissza?
Ha egy étteremben azzal a tudattal fizetnél és rendelnél egy burgert,hogy abban lesz minden olyan töltelek amire vágysz,és kapsz a végén egy üres zsömlét,Te mit tennél?
Tetszene az ellenérv,hogy egyél inkább otthon,ha nem éri meg neked?
Azért a hasonlat, sántít. Egy hamburger és egy zsemle ára között jelentős különbség van. Ha egy hamburger árát fizeted meg, akkor valóban megrövidítenek, ha jóval kisebb értékű zsemlét kapsz.
A MÁV jegyárban nincs benne WIFI használat díja, azt nem fizetted meg. Azonos szolgáltatású vonaton ugyanannyi az ár, akkor is, ha van működő WIFI, és akkor is, ha meg sincs hirdetve.
Részletesebben:
„A szolgáltatás Magyarország területén vehető igénybe a WiFi jellel ellátott személykocsik fedélzetén.
Társaságunk mindent megtesz a WiFi szolgáltatás biztosítása érdekében, ennek ellenére előfordulhatnak olyan váratlan események, melyek ezt nem teszik elérhetővé. A MÁV-START által végzett személyszállítási szolgáltatás díját az utasok a menetjegy megváltásával fizetik meg. A kiegészítő szolgáltatások felár ellenében vehetők igénybe (pl. helybiztosítás, gyorsvonat, InterCity szolgáltatás). Az általunk nyújtott ingyenes WiFi nem része a személyszállítási szolgáltatásnak, a menetjegy ára az internet elérés biztosításának díját nem tartalmazza, így az visszatérítésre, kártérítésre nem jogosít. A WiFi elérhetőségének hiányából vagy alacsony színvonalú működéséből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.”
Lásd: [link]
1. A kocsik jelentős része nincs is felszerelve routerrel, így nyilván vannak olyan vonatok (főleg a távolsági szegmensben), ahol egyáltalán nem elérhető a wifi.
2. Ahol van router, sajnos ott is a baráti beszállítót választották, a termékük sajnos kevéssé alkalmas nyilvános és ráadásul mozgö helyszínen való használatra. És ehhez add hozzá, hogy lefedettség sincs a településeken kívül. Így már érthetőbb, hogy a beígért wifi ellenére nem tudsz netezni.
3. A MÁV-Start minőségbiztosítási rendszere eleve gyenge, így szinte alig van olyan szolgáltatásuk,amit stabil szinten tudnak nyújtani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!