A Keletiben a MÁV tényleg nem tudja a vonat érkezése előtti 10. percben, hogy melyik vágányra fogadja őket, vagy a tájékoztató rendszer rossz?
Ma voltam a Keletiben, az egész érkező (fő)tábla "vágány" mezője üres volt, illetve az induló résznek kb. a fele, még akkor is mikor a # jel már fent volt a vonat útiránya előtt.
Rendszeres/megszokott ez, illetve mi az oka?
#1
Akkor szokatlan a jelenség, vagy gyakran történik hasonló pl: megy tönkre váltó?
Csak azért kérdezem, mert mintha nem lenne szokatlan ( a vonat nem késett, ezért gondoltam, hogy a "menetrend számol vele")
#8
Bejáratnál álltunk pár percig, ezért nem hiszem, hogy tudják.
Ha bármilyen késés, váltóhiba vagy egyéb műszaki okból kifolyólag a megyszokott rendtől kényszerű eltérés (magyarán jó nagy felfordulás) van, akkor ott kell rögtönöznie valamit a forgalomirányításnak. Ilyenkor senki nem tud semmit, még a döntéshozó se, amíg ki nem találta, hogyan legyen, mi a következő lépés. Örülnek, ha nem menesztenek szembe két vonatot, nem az utastájékoztatás lesz az elsőszámú probléma. Mivel nem nagyon lehet tudni előre, hogy sikerül megoldani a dolgot, jobb az utastájékoztató táblát kikapcsolni, mint helytelen vágányszámokat kiírogatni rá.
(Szokott ilyen előfordulni, de azért a Keleti az egy kifejezetten katonásan működő valami, amit mindig csodáltam is, ellenben az ország egyéb botrányvonalaival, ahol nem tudják, hogy a 20 percet késett vonat egyáltalán az akar-e lenni, vagy a két órával ezelőtti, illetve a vonat célba se ér opciók közül lehet választani páros és páratlan napon.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!