Az új vonatokon (például Flirt) miért ilyen a fűtési, hűtései rendszer?
Figyelt kérdés
Általában az újabb ipari épületeknél komplett légkezelő rendszert szoktak tervezni.
Tehát fűt is és klíma is egyben.
Viszont a vasútnál, ugyanaz a technológia már elég régóta.Vagyis, van a láb mellett a falra felrakva fűtőtest.A légkondi meg valahonnan fentről fújja.
Legalábbis a Flirteknél így van.
Mi az oka, hogy nem komplett légkezelő rendszerekkel építik a vonatokat, ami egyszerre fűt és hűt is?
2015. júl. 23. 22:54
1/1 anonim válasza:
Több elképzelés is van:
Bevált.
Anyagilag ez éri meg legjobban.
Praktikus - A meleg levegő amúgy is felfelé száll, a hideg meg lefelé igyekszik, így logikus elrendezni a fűtő - hütő testeket is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!