Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az új vonatokon (például...

Az új vonatokon (például Flirt) miért ilyen a fűtési, hűtései rendszer?

Figyelt kérdés

Általában az újabb ipari épületeknél komplett légkezelő rendszert szoktak tervezni.

Tehát fűt is és klíma is egyben.


Viszont a vasútnál, ugyanaz a technológia már elég régóta.Vagyis, van a láb mellett a falra felrakva fűtőtest.A légkondi meg valahonnan fentről fújja.

Legalábbis a Flirteknél így van.


Mi az oka, hogy nem komplett légkezelő rendszerekkel építik a vonatokat, ami egyszerre fűt és hűt is?



2015. júl. 23. 22:54
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Több elképzelés is van:

Bevált.

Anyagilag ez éri meg legjobban.

Praktikus - A meleg levegő amúgy is felfelé száll, a hideg meg lefelé igyekszik, így logikus elrendezni a fűtő - hütő testeket is.

2015. júl. 24. 01:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!