Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Csepel-sziget szerintetek...

Csepel-sziget szerintetek ideális hely lenne egy teljesen trolibuszos rendszer kialakítására? Lehetne egyfajta környezetvédelmi kísérleti hely, és presztízsberuházás az ország számára.

Figyelt kérdés

Tehát, hogy az összes csepeli buszvonal, a BKK és a volánbusz helyközi járatai is felsővezetékről táplált trolibuszok lennének, mint a Krím-félszigeten a Szimferopol-Jalta troli.


A Csepelről kimenő buszok úgy lennének megoldva, amennyiben nem akarnák továbbvinni a felsővezetéket, hogy az utolsó csepeli megállónál lecsatlakozna a felsővezetékről és onnantól elektromos buszként menne tovább az akkuban tárolt energiával.



2015. aug. 9. 20:07
 1/6 anonim ***** válasza:
85%

Még a Margitszigeten sem képesek elektromos Buszt üzemeltetni, ahol 1db járat közlekedik.

Ne nevettess már, hogy majd Budapesti döntéshozók odafigyelnek a környezetre...

2015. aug. 9. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

Nem.


1. A troli előnyeit, főleg a visszatáplálást hegyvidéki vonalakon lehet a leghatékonyabban kihasználni. Csepel sík, még a Tamariska-domb környéke is alig emelkedik ki.


2. Sehogyan sem kapcsolódna a meglévő hálózathoz. Teljesen új telephely, új áramellátó rendszer kellene hozzá, miközben a meglévő hálózat bővítésére hatékonyabban lehetne forrásokat bevonni.


3. A jelenlegi finanszírozási környezetben egy ekkora kötöttpályás infrastruktúra kiépítése egyszerűen nem férne bele. Kiszorítana olyan projekteket, mint az M3-as metró felújítása, az M2-H8 összekötés vagy a regionális gyorsvasút, miközben nyilván ezeknek jóval komolyabb a megtérülésük.


3. A trolikat belátható időn belül kiszoríthatják az elektromos és hibrid hajtású járművek. Mire a kötött pályás infra megtérülne, már jó eséllyel hasonló vagy inkább alacsonyabb költségekkel lehetne a nem kötött pályás elektromos és hibridbuszokat üzemeltetni.

2015. aug. 9. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 10 deka farhát ***** válasza:
100%
Az előttem hozzászólót csak annyival egészíteném ki, hogy Budapest eddig sem igazán a megfelelő koncepciót alkalmazta a trolik terén... Mert hol megy a troli? A pesti oldalon, ami kvázi deszkalap, míg a budai hegyvidéken büdösbusz jár. Pedig aztán ott még nagyobb igény lenne (kéne, hogy legyen) a villanybuszokra.
2015. nov. 26. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Azt sem képesek megoldani, hogy ne 4 jármű kelljen a Pestre való bejutáshoz.
2016. febr. 8. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Ott lakom, és a kérdéstől is ideges lettem. 2 és fél óra hazaérni arra a k**a szigetre, mert csak 1 beját van északra. Inkább kötött pályás közlekedést (HLV-et) kéne elvinni, nem csak Ráckevére, hanem más településekre is, például a csepeli HV meghosszabbításával, mert jelenleg csak a miklósiak, halmiak, tököliek, keveiek tudnak közlekedni.
2019. máj. 11. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
HÉV, kétszer is elírtam.
2019. máj. 11. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!