Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi értelme van a 4-6-os...

Mi értelme van a 4-6-os villamosnak?

Figyelt kérdés
Miért nem lehetne mondjuk csak 4-es, vagy csak 6-os, és akkor az nem 5, hanem 2 percenként járna..a 4-es és 6-os végállomása között ugyanis pár méter van csak..

2015. dec. 31. 14:56
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
84%

6:

Pont a 4-es metró az első olyan metró Budapesten, ahol nem számolták fel a vele párhuzamos felszíni közlekedést (elsősorban a villamosokra gondolok). Ha felszámolták volna, dupla akkora forgalma lenne, csak éppen mindenkinek rosszabb lenne.

2016. jan. 1. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
94%
Nem is írtam hogy felszámolták.
2016. jan. 1. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
100%

Tudjuk, hogy nem írtad, hogy felszámolták a felszíni tömegközlekedést, de nézd meg a 3-as metrót - a Váci és az Üllői úti részén nincs felszíni tömegközlekedés (van egy pár busz, ami kicsit belelóg, de az sem mérvadó).

Igazán a metróknál, csak csomóponti állomásokban érdemes gondolkodni (fura, azt olvastam, hogy pont Moszkva az, ahol a metróállomások között, sokkal nagyobb távolságok vannak. Igaz, Budapesthez képest, sokkal nagyobb város is).

2016. jan. 1. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
100%
De hogy jön ide a 3-as metró? :D
2016. jan. 1. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
100%
Mert a 3-as metrónál megszüntették a felszíni közlekedést, így lett nagyobb forgalma. A 4-es metrónál, nem teljesen történt meg, helyette a felszíni járatokat szervezték át.
2016. jan. 1. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
100%

#8

A körhatos legnagyobb problémája a járművekből adódik. A jelenlegi 40 Combinó a körútra sem elég! /Föjavítások balesetek vagy egyéb okok miatt ezért jár szinte mindíg 1-2 csatolt ICS/ A körhatoshoz tehát elég sok nagykapacitású szerelvény kéne, amik olyan szakaszokon járnának, ahol ilyen kapacitásra nincs szükség. Mindezekhez jön még az is hogy a fonódó üzembe helyezésével nem csak a 61-es jár majd a Villányin meg az Alkotás utcában, tehát az egész rendszert újra át kellene szervezni. Ami a Körteret illeti, ott a metróépítés előtt a kapcsolatok nagyrésze megvolt, majd szétverték. Most szép lassan visszaépítgetik őket, Tény, hogy a 6-os visszakötése a hálózatba még nem történt meg

2016. jan. 1. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:
100%

# 16:

Rossz a példa. Az a negyven Combino villamos pont elég a Nagykörúti 4-6 V számára, csak a pótlásokkal nem számoltak.

Egy viszont tény: az 5-ös metrót is meg kell építeni, mert akkor a Nagykörúti villamost jelentősen tehermentesítené (pl. Széll Kálmán tér felé, elég csak az Astorián átszállni a M2-re, ott van még a Nyugati p.u. - remélem ott lesz megállója, nem a Lehelen. Blaha Lujza téren való átszállás helyett, M5 - Astoria - M2 - Örs vezér tere felé, vagy M5 - Kálvin tér - M4 - Keleti fele [bár emiatt jobb lenne, ha egészen Újpalotáig lenne kiépítve, mert akkor Újpalota fele sem kell átszállni]).

2016. jan. 2. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!