Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Nem értem, egyesek miért...

Nem értem, egyesek miért szidják állandóan a Credo-t? Csak divatból?

Figyelt kérdés
Pedig a JNSZ megyében és Szolnokon a buszok fele Credo, Kisalföld Volánnál majdnem a háromnegyede, Szabolcsban is kb. 20%. Még sincs semmi probléma. A pécsi statisztikával is, szerintem valaki hazudik.

2015. febr. 25. 15:32
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
55%
Talán mert nem mindegyik modell sikerült jól.
2015. febr. 25. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
83%
Neked esetleg van valami üzemeltetéssel és fenntartási költség futásarányos alakulásával kapcsolatos kimutatásod?
2015. febr. 25. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
86%

Osztom a kettes hozzászóló véleményét:

szakmai oldalról nézd - kezdheted azzal, hogy ahol tudsz, ott körbekérdezel és a válaszok alapján, már vilagosabb képet kapsz róla.

Ha rossz véleménnyel vannak róla, annak oka lehet és nem leszólni kell őket.


Amúgy tudod mi a divat? Az, hogy ami magyar, arról csak jó véleménnyel kell lenni (bármi - busz, film, stb.). A negativ kritikát, meg el kell vetni... . Ezen a hülyeségen kell magunkat túl tenni. Ami rossz, az rossz, akkor a minőségben kell előrelépést tenni. A Credonak van rá még esélye, akkor éljenek vele.

2015. febr. 25. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
61%
Mert nincs idegen nyelvű honlapjuk, nem indulnak külföldi tendereken, nem indulnak hazai, tiszta tendereken - csak Credora kiírtakon, mert a buszok minősége nem éri el a 2xx-ok szintjét - na jó, ez nem igaz, az Ekenyél/ Optimus már jobb, mint a 255/266, de nem jobb, mint a 250/256, az EAGnál pedig egyértelműen sokkal rosszabb, mert kiskerekű, és így az úttartása is rosszabb, valamint a legkisebb rezdülést is átadja az utasnak - amit egy busz esetleg elnyel, mert 14 hónappal a norma kötelezővé válása után sincs E6-os típusvizsgája a buszoknak, és a Citadellnek nem is lesz, mert a vezérig. hazug disznó, mert több, mint száz kocsijuk van megnt legyártva az udvarra, mert azzal reklámozzák magukat, hogy az E6-os kocsikat előbb elkezdik sorozatgyártani, majd csak aztán vezetik be a piacra. Elég ennyi, vagy még írjak ezt-azt?
2015. febr. 25. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
54%
Írok még: Mert a Solaris ugyanakkor kezdte, mint a Credo, csak rosszabb helyzetből - de ők akartak buszt gyártani.
2015. febr. 25. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
85%

Na, az utolsó megint megjelent, várható volt. :D Azt nagyon szeretem, amikor fölhozzák az emberek, hogy nincsen angol nyelvű weboldaluk, meg hogy külföldön nem indulnak. Namármost, ehhez mi köze van bárkinek is? Mi van, ha ők szánt szándékkal, direkt, CSAK a magyar piacra akarnak gyártani? Milyen jogom szól bele ebbe bárki is? Nem mellesleg, külföldön ki venne olyan buszt, ami az adott országban teljesen nóném? Nem beszélve arról, hogy csak nálunk divat mindenféle külföldről selejtezett fisem-fosom Volvókra meg Mercedesekre álló brével, örömkönnyek közt, lihegve ráugrani, meg mindig mindenből külföldit venni.


Egyébként van némi igazság abban, amit írnak páran, de azért az ilyen, habzó szájjal történő billentyűzetcsapkodást is túlzásnak tartom. A pécsi statisztikák nagyon lejáratókampány-szagúak, ennyire rosszul nem muzsikálhat egy vadonatúj busz. Ugyanakkor hozzá kell tenni, hogy a konstrukcióval nem lenne baj alapvetően, az összeszerelés minősége az, ami csapnivaló.

2015. febr. 25. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
29%
A használt/újbuszok gond nélkül elérik céljukat. A Credok mindegyike lerohadt - különböző bajokkal - Pécsre menet.
2015. febr. 25. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
37%
NEm gond, ha nem akarnak külföldre termelni, csak akkor ne sírjon a szájuk, ha itthon se vesz tőlük senki semmit. Amúgy meg a Solaris/VDL is volt noname márka.
2015. febr. 25. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
80%
Szerintem gond, hogy nem akarnak külföldre termelni. Elég nagy az európai piac - egyelőre a keleti piacokat lehet jobb hanyagolni - ha megfelelő portékát gyártanának, akkor simán be tudnának törni néhány helyre. Igaz szükség lenne valami banki háttérre, hogy ne csak buszt kínáljanak, hanem haszonjárművet többféle finanszírozási konstrukcióban. Ez most úgy néz ki, hogy "kifejlesztettek" néhány típust és várnak a sült galambra ( volán megrendelésekre..). Így nem lesz hosszú életű a gyár.
2015. febr. 25. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
John_McClane - nem régi hír: [link]
2015. febr. 25. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!