Nem értem, egyesek miért szidják állandóan a Credo-t? Csak divatból?
Osztom a kettes hozzászóló véleményét:
szakmai oldalról nézd - kezdheted azzal, hogy ahol tudsz, ott körbekérdezel és a válaszok alapján, már vilagosabb képet kapsz róla.
Ha rossz véleménnyel vannak róla, annak oka lehet és nem leszólni kell őket.
Amúgy tudod mi a divat? Az, hogy ami magyar, arról csak jó véleménnyel kell lenni (bármi - busz, film, stb.). A negativ kritikát, meg el kell vetni... . Ezen a hülyeségen kell magunkat túl tenni. Ami rossz, az rossz, akkor a minőségben kell előrelépést tenni. A Credonak van rá még esélye, akkor éljenek vele.
Na, az utolsó megint megjelent, várható volt. :D Azt nagyon szeretem, amikor fölhozzák az emberek, hogy nincsen angol nyelvű weboldaluk, meg hogy külföldön nem indulnak. Namármost, ehhez mi köze van bárkinek is? Mi van, ha ők szánt szándékkal, direkt, CSAK a magyar piacra akarnak gyártani? Milyen jogom szól bele ebbe bárki is? Nem mellesleg, külföldön ki venne olyan buszt, ami az adott országban teljesen nóném? Nem beszélve arról, hogy csak nálunk divat mindenféle külföldről selejtezett fisem-fosom Volvókra meg Mercedesekre álló brével, örömkönnyek közt, lihegve ráugrani, meg mindig mindenből külföldit venni.
Egyébként van némi igazság abban, amit írnak páran, de azért az ilyen, habzó szájjal történő billentyűzetcsapkodást is túlzásnak tartom. A pécsi statisztikák nagyon lejáratókampány-szagúak, ennyire rosszul nem muzsikálhat egy vadonatúj busz. Ugyanakkor hozzá kell tenni, hogy a konstrukcióval nem lenne baj alapvetően, az összeszerelés minősége az, ami csapnivaló.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!