A kormány miért akarja tönkretenni a magyar buszgyártást?
Credo: pont most vannak a Pécsi buszcsere programban - [link]
Ikarus: ez már az ARC-hoz tartozik. A BKV-hoz, pont most jönnek a PKD Ikarusok - [link] + az IK412 buszokat is most troliasítják - [link] - [link]
A CSM Urbanus buszról, meg nincsenek jó véleménnyel: [link]
Azért egy pár dolog:
a Rába. Motort gyártottak, ezen fellendülve buszokat is, ami nagy gond. Most a Volvo buszaira teszi rá a matricáit (tudom, hogy nemzetinek kell nevezni, de ez most, nem érdekel).
Egy nagy buszmárka: Magyarország kis piac. Az, hogy a buszgyártók közösen felszólalnak (amivel nem sokra vitték), még nem jelenti azt, hogy egységesítés lenne.
Politika: van szerepe, de egy, nagy buszmárka viszont, sok eredményt fel tudna mutatni.
Azért nincs minden elveszve: S91-esek is készülnek, de elektromos buszok is. A Nabi már nincs, de a helyére az Evopro - Mabi kerül. Az elektromos buszok fejlesztésével is foglalkoznak - [link] -, de a Nabi buszai is, hozzájuk kerülnek - [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!