Mi a helyzet a Szabolcs-Volánnal?
Meddig mehet még az hogy a buszok jelentős része bérelt (némelyik inkább kukázott)?
A régiós összevonással jönnek a buszvásárlások?
@ utolsó
Ez az örökös, százszor lejátszott vitatéma mindig előkerül valahogy. És mint mindig, megint csak azt tudom mondani, hogy érdekes módon JNSZ megyében a buszok fele Credo (a megye keleti részén meg gyakorlatilag csak az van), és még sose hallottam olyanról, hogy megbénult volna a tömegközlekedés, mert nem volt Kisújon vagy Karcagon hadrafogható autó. Ezekkel a pécsi statisztikákkal kapcsolatban is még mindig azt mondom, hogy valaki hazudik.
Itt szabolcsban a buszok jelentős része credo. És nagyon jók. Ezek itt a legjobbak. Az Auotsan A1012-eseket egyszerre vették az EC12-esekkel, míg az autosan már rozsdásodik, javítani kell őket gyakran, míg a credo-nak semmi baja.
Erről ennyit 56%-os bunkó!
Néhány apróbb bibi a Credokkal/a Credoval:
- Korrupt
- Becsődöltette az EAG-t
- Eddig készített ~1200 fostalicskát, ebből 0, azaz nulla darabot adott el tiszta közbeszerzésen, az összes többit elkorrumpálton.
- Igénytelen "mérnöki" munka.
- Igénytelen droid munka.
- Igénytelen vezetőség.
- Külföldi piac ignorálása.
- Rossz minőségű anyagok használata.
- "jóvanazúgy!' összeszerelés.
- Meglepően kényes buszok.
- Megdöbbentő rendelkezésre állás.
- Megdöbbentő üzletpolitika.
És ezt minden normális ember látja, aki nem veri arra, hogy "médinhángöri!"
Te véletlenül nem az Index Fórumról jöttél? :D Mert én is fönt vagyok ott, és pontosan ugyanezt a posztot láttam néhány nappal ezelőtt. Meg szerintem te vagy az is, aki az Omnibusz FB-os oldalán is mindenhol megjelensz és teljesen oda nem illő posztoknál is megy a fujjkrédózás a részedről. Meg úgy általában véve mindenhol ott vagy, ha anti-Credo-hisztiről van szó, de javíts ki, ha tévedek és összekevertelek valakivel.
Az, hogy "becsődöltette" az EAG-ot, elég erős túlzás. Ennyi erővel a Volvo meg "becsődölteti" a Kravtexet. Ja igen, az nem számít, hogy ők korrupt módon intézik a tendereiket, nekik szabad. Ja, jó, most már értem a logikát. Azaz... várj csak... nem, mégsem.
Azt meg kell hagyni, hogy az összeszerelési minőséget én sem értem - legalábbis ha nem csak egy lejáratókampány része ez, mert valahogy még mindig kételkedek az igazságtartalomban. Arra a feltevésemre továbbra se tudott válaszolni senki se, hogy a Jászkun Credóival miért nincsenek ilyen jellegű, tömeges hibák. Ja, mert talán vigyázni is kéne a buszra, nem bele a kátyúba tőgázzal, mint a vadbarom?...
Az egyetlen dolog, amiben tényleg, megkérdőjelezhetetlenül igazad van, az az, hogy hülyeség a külföld felé egyáltalán nem nyitni. Bár azt is meg kell itt említeni, hogy nem hiszem, hogy sokan vennének egy a külföldiek számára teljesen nóném gyárból járműveket a társaságok, mint ahogyan mi se veszünk a kismillió keleti (európai és ázsiai) gyártó buszaiból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!