Megéri ma Magyarországon mozdonyvezetőnek lenni?










"Taxisokra,kamionosokra nem jellemző hogy halálra gázolnak embereket önhibájukon kívül"
Úgy értettem hogy ők maguk gázolnak és nem csak "látják". A balesetek egy jelentős része a vezető hibáján kívül történik. Vagy 10-ből 8 belső kamerás videó erről szól, hogy befordulnak a kamion elé, vagy kiszaladnak az útra, pont ugyanolyan lelki hatása van kocsival elütni valakit mint vonattal.
Alapvetően az meg emberfüggő ki hogy dolgozza ezeket fel. Lehet valaki összetörik egy ilyentől, de ismertem olyat is, aki balesetezett részegen, megölte ezzel az utastársát, és 1 hónap múlva vígan élt tovább mintha mi se történt volna.










Még azt kifelejtettem tegnap, hogy mikor a gázolás utáni rekreációs szabadságról visszatérő mozdonyvezető az első napon megint gázolt és megint ment szabadságra, utána mindenki ugratta, hogy direkt vadászik, a szabadságokért...
Van egy babonájuk, hogy mikor új egyennadrágot vesznek használatba, akkor a legelső szolgálatban, de legalábbis az első héten gázolni fognak. És tudnak is konkrét példákat erre.





Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy akik azt írták, hogy unalmas ez a hivatás, nekik fogalmuk sincs erről az egészről, maradjunk annyiban.
Egy mv.










Hátramenni brunyálni... Közben meg az éberségi sikít, és ha nem végzel időben, akkor befékez a vonat.
Na meg ez nem az USA, hogy 300 km-t menj egyhuzamban. Ennyit még éjjel sem tudsz menni. Na meg egyedül a Fradi-Záhony táv van ekkora, más esetekben előbb odaérsz a határra.





Én ugy tudom hogy nagyon jól keresnek a mozdonyvezetők
Bekerülni protekció nélkül lehetetlen
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!