Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hazánkban hol lenne igény egy...

Hazánkban hol lenne igény egy teljesen új vasúti vonalra?

Figyelt kérdés
Gondolom egy új Duna híd hiányzik hozzá.

2014. dec. 9. 16:52
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

szerintem elsősorban mint a többiek írták, hogy a bezárt szárnyvonalakat kéne újra nyitni.

Illetve a jelenlegieket fejleszteni, hogy gyorsabb lehessen a közlekedés.


Továbbá itt a környékünkön pl a 126-os vonal teljesen kihasználatlan volt (Kisszénás - Kondoros), ha Kisszénás állomást Karos határában építik fel, szeritem sokkal nagyobb forgalmat bonyolítana le egy Kardos - Kondoros vasútvonal, de igazából én Szarvasról indítanám a vonatokat Kondoros irányába.

2014. dec. 10. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:

#11-es vagyok


[link]

2014. dec. 10. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:

Na kicsit bele lovaltam magam még mindig a 11-es vagyok! :D


[link]


A képen is látszik, hogy a kék vonalon van jelenleg vasúti pálya, azonban ha Csabacsűd állomástól válna két irányba a pálya és nem Kisszénástól, akkor (Szarvas-) Csabacsűd - Kardos - Kondoros vonalon lehetne valamekkora utasforgalom valószínűleg nagyobb mint a (Kisszénás - Kondoroson volt) Az nyitott kérdésnek hagynám, hogy Csabacsűd - Nagyszénás vonalon a jelenlegi nyomvonalon érdemes vagy egy új rövidebb útvonalon a vasúti pályát végig vezetni.


Az első verzióhoz még akár idővel Kondoros-Békéscsaba vonalat is belehetne kapcsolnia vérkeringésbe így a kondorosi ingázóknak lenne vasúti közlekedés Szarvas és Békéscsaba irányába is.

2014. dec. 10. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
A 89-est az eredeti tervek szerint befejezni (Miskolc-Nyékládháza-Debrecen)
2014. dec. 11. 02:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 anonim válasza:

(Budapest)-Monor-Újszász-(Hatvan)

Így lehetne vonatközlekedés Gombán,Bényén,Pándon,Tápióbicskén,Tápiószentmártonban,Tápiószőlősön és Újszilváson

2014. dec. 11. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

Szentendre - Dunabogdány - Visegrád - Esztergom (Szentendre, Leányfalu szakasz csak a szigeten át valósítható meg, de az is kéne)


Budakörnyéki vasúthiányos terület: Biatorbágy Piliscsaba Bicske között pl. egy Y Zsámbék központtal.


72 Veresegyház - Gödöllő visszaállítása Érddel összemérhető lakóterület botrányosan semmilyen közlekedéssel Bp felé


Nagykáta - Jászberény (esetleg tovább - Jászapáti - Heves) Vmelyik sülysápi betétjárat kiugrana Jászberénybe, hát mi az már neki?


Isaszeg - Zsámbok vagy Gödöllő - Valkó - Zsámbok volt ilyen terv is aztán jött a háború...


Budapest környékét elkerülő tehervasúti gyűrű (akár személyvonat is bejárhatna bizonyos helyeket: Vác, Aszód, Tura, Zsámbok, Kóka, Gomba, Monor...


Tatabánya - Fehérvár helyett a 6-os Bicske - Fehérvár visszaépítése, az gyakorlatilag ugyanaz, de ha gondolod legyen egy nagy delta Tatabánya felől.


Esztergom - Štúrovo vasúti híd, esetleg Szob - Esztergom híd kihagyva a Szlovák vasúttársaságot és összekapcsolni a semmiben elvégződő személyvonatokat.


Dél-Pesti körvasút szakasz (Budaörs - Albertfalva - Csepel - Pesterzsébet - Kőbánya-Kispest - Rákos


Nem tudom mikor lesz olyan, hogy Szabadkán csak úgy keresztülhaladhat egy Szeged - Pécs vonat, félek soha, úgyhogy illene már Kelebia - Bácsalmás felé lerakni valami probléma megoldó vágányt. Debrecen és Békéscsaba között sem ártana átgondolni a dolgokat.


Rengeteg országhatár miatt elvágott vonalat vissza kéne álítani pl. Debrecen - Nagyvárad meg lehete sorolni kismilliót...


Szintén országhatárok miatt szétvagdalt és elsorvadt fővonalak újra használhatóvá tétele. Pl. Bp - Hatvan - Miskolc - Sátoraljaújhely - Csap - Munkács - Lemberg (Ronyva-híd megy a semmibe)

vagy: Bp - Cegléd - Szeged - Nagykikinda - Temesvár - Szörényvár - Krajova (Szegedi híd hiányzik ugyebár)


Keszthely - Zalaszentgrót visszaállítás


A soha be nem fejezett Kunszentmiklós-Tass - Dunapataj - Kalocsa - Baja - Gara - Zombor vonal


Dunaföldvári híd helyrehozatala és egy normális nyomvonalvezetés Sárbogárd - Kecskemét között


Veresegyház - Galgamácsa két alagúttal közelebb hozni a Galgamentét Bp-hez.


Na meg persze sok-sok hiányzó második vágány.

2014. dec. 14. 04:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
Azzal azért számoljuk, hogy egy kilométer új vasúti pálya mintegy 2-3 milliárd forint/km. Ennyiért vicinálisokat NE!
2014. dec. 14. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim válasza:
Debrecen- Nagyvárad, Debrecen- Békéscsaba vonalnak látnám értelmét (ezáltal Szegedre is közvetlen vonat menne) így Szeged- Miskolc keleti megyeszékhelyek összeköttetése megvalósulhatna.
2016. júl. 31. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!