Hazánkban hol lenne igény egy teljesen új vasúti
vonalra?
A régi szárnyvonalak visszaállítására lenne igény, nem egy új vonalra.
2014. dec. 9. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
2/18 A kérdező kommentje:
Ahogy a térképet nézegetem, talán egy Ózd-Salgótarján vonal nagy utasforgalmat bonyolítana le és nagymértékben csökkentené a jelenleg elérhető legrövidebb menetidőt.
3/18 A kérdező kommentje:
Vagy Salgótarján-Eger egynyomvonalas, villamosított.
Én is inkább a régi szárnyvonalakat állítanám vissza amiket anno megszüntettek. De én még olyan falvak közé is építenék ahol jelenleg nincs. Dél Alföldön pl Baja és Hercegszántó közé is építenék egy kisebb vonalat ami viszonylag kevesebb pénzből is fenntartható amolyan kisvasutat mert sok rokonom él arra felé, és mondogatják hogy ha vonattal akarnak elmenni messzebbre ahhoz Bajáig busszal kell elmenniük ami elég sok idő és bonyolult is a kijutás a vasútállomásra főleg az idősebbeknek. de ez csak egy példa. De én még egy olyan nagyobb vasúti hálózatot csinálnék ami összeköttetésben lenne több kisebb vonallal hogy le egyszerűsítsék az átszállásokat is.
2014. dec. 9. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
Ugyan ki a bánat utazna napi szinten Ózról Salgótarjánba? Mármint ilyen vonatnyi mennyiségben?
Amire volt igény,azt már az elmúlt 150 évben kiépítették.
2014. dec. 9. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
Éppen ezt akartam írni ki a bánat járna Ózd-Salgótarján között mikor busz is ha jól tudom napi 1 járat van. Ózd felé annyira nincs utasforgalom, hogy már Kazincbarcikán ketté lett osztva a vonal és barcikáról kétóránként egy Bz vagy max még egy betétkocsi jár Ózd felé.
De egy Salgó-Egernek sem lenne értelme.
2014. dec. 9. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
7/18 A kérdező kommentje:
Akkor várom a tippeket. :)
Új vasúti vonalra nem de pl. nem lenne rossz több közvetlen eljutási lehetőség Miskolc és Szeged közt, a pénteken és vasárnaponként Campus Expressz néven közlekedő egyetlen egy vonaton kivül csak Budapesten át lehet eljutni mind Kecskemét mind pedig Szeged felé ami lényegesen drágább és sokkal több idő is. Nem beszélve hogy hatalmas kerülő.
2014. dec. 9. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
9/18 A kérdező kommentje:
Tatabánya-Székesfehérvár mit szóltok? :)
Teljesen új:
- Szeged-Bácsalmás, magyar területen át.
- Mezőberény-Körösladány: így létrejönne egy Szeged-Bcsaba-Debrecen kapcsolat
Felszámolt vonalak újjáépítése:
- Veszprém-Alsóőrs: Ideális Tram-train vonal
- Szombathely-Rum: gyakorlatilag egybeépült falvak, kiváló nyomvonal
Beárt vasútvonalak újranyitása:
- A legtöbb bezárt vonal újranyitható és ésszerűen működtethető lenne.
2014. dec. 9. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: