Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek is jó, hogy...

Szerintetek is jó, hogy csődbe ment az Ikarus?

Figyelt kérdés

Hazugság, hogy a privatizáció tette tönkre a gyárat. Alacsony minőségű, korszerűtlen buszokat gyártottak, amikre csak azért volt régen vevő, mert nekünk osztották az oroszok a buszgyártás "lapját", így a KGST országok csak tőlünk tudtak vásárolni autóbuszt.

Amikor a két Németország egyesült, rögtön kidobták az Ikarusokat a volt NDK területéről, vajon miért... Hazugságokkal etetik az ember agyát, amikor a magyar buszgyártásról van szó.


2014. okt. 29. 13:15
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Én is ilyesmi megoldásban gondolkodtam volna. Azt pedig nem értem, mi a fenének kellett előrángatni a politikát. Egy jottányit sem rángattam elő sem a saját nézeteimet, sem pedig a tieid.
2014. okt. 30. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

A rossz buszokat, én sem sajnálom, de az, hogy a munkahelyen szűntek meg, azt már igen.

Amúgy is, az ARC-hoz került már, az Ikarus. Ha így nézzük, lesznek újabb Ikarus buszok, Budapesten: [link]

2014. okt. 31. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

Te, én ezt hallgatom 25 éve, hogy itt minden milyen s*z*r volt. Én nem értek a műszaki tartalomhoz, és utasként nem is érdekel, de azért szépen elgurulnak még azok a buszok. Mióta is vannak az első 200-asok? '60-as évek dereka?


Viszont ezeknek a hiper-szuper nyugati luxusjárműveknek a beltartalma, hát az valami katasztrofális. És egyre borzasztóbbakat vesznek. Amputált lábú embereknek van kitalálva az összes ülés! Most már olyan buszok vannak, hogy 2, meg 1, meg 0 db. olyan hely van, ahová be tudnék ülni. (Nem vagyok ám kétméteres.) Kerék, üvegfal, doboz, szemben ülő, megint üvegfal, megint doboz, nincs doboz de nem férek be, háttal ülés 20 centire üvegfallal. Az egyik olyan magasan, hogy a t*kömnél az előttem lévő feje, a másiknál a nyakamat fel kell tenni, hogy kilássak az utcára. Egy deszkán ül az ember, napi kétszer negyven percet. Összevisszaság, stílustalanság, eszetlenség. Az ember hálát ad az égnek, ha egy korszerűtlen 280-as jön, és válogathat a normális helyek közül! És az nem magyarázat, hogy mert alacsonypadlós a konstrukció, Ikarusból is van alacsonypadlós, mégis megoldották, hogy van benne 8 db elfogadható ülőhely, stílusosan egy sorban, egy irányban, egy magasságban. És láttam belőle csuklósat (hát nem mifelénk), ahol alacsony padlóssága ellenére 2*8 db elfogadható ülőhelyet sikerült megoldani, ráadásul lassan húsz éve! Lehet, hogy műszakilag ócska, de azért vannak dolgok, amit nem nyugatról kéne tanulni.


És lehet, hogy nem is annyira ócska az. Nem fogom már elhinni olyanoknak a megállapításait - akár mennyit fújják - akik simán a pofájába tolják a népnek, hogy a 700 férőhelyes "szintén ócska" Ganz-Mávag vonat helyébe beszerzett 400 férőhelyes vonat micsoda felüdülést jelent, miközben a vonaton bicskanyitógató hangulat uralkodik. Ott magyarázzák majd el, mi volt a s*z*r.


Az NSZK iparnak első dolga volt, hogy eltakarítsa a konkurenciát, és kitermelje ehhez a bábjait. Mai napig valahogy mindig arra jön az EU-támogatás, hogy elterítsék itt a saját iparcikkeiket, meg elképesztő ostobaságokra. A sok kenőpénzelt tahó meg már maga is elhiszi, milyen jó világot csinált. Az igazi súlyos problémák meg ott rohadnak, az szóba se kerül, míg össze nem csuklik az ország.

2014. nov. 14. 05:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
Az az alacsonypadlós Ikarus verte bele a társaság koporsójába az utolsó szöget, ugyanis valami katasztrófa, mind a tervezés, mind a kivitelezés. ~15 éves típus, de van már olyan, aminek a második váza is elrohadt. (Vázcserés javításon kétszer esett át.) A nyugati piac végét tulajdonképpen ez a típus jelentette.
2014. nov. 14. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!