Vasúttal kapcsolatos kérdésben válaszoltok? (lent)
Még a hiper-szuper, 3. generációs IC-kocsik is felújításként készülnek-készültek: az ezeréves, közepesen lefingott Bp-ket építették fel újra. Valakinek biztosan megérte így csinálni, gazdaságossági számítást nem láttam. De volt már itt IC+-projekt meg minden kutyafüle, lehet, hogy készülnek vadonatúj IC-kocsik is, csak nem ide, Magyarországra.
További TRAXX-ok aligha fognak jönni pár éven-évtizeden belül, mert a második 25 darabra szóló opciót nem használta ki a MÁV, most már csak drágábban rendelhetnének, pénz meg ugye soha nincs a cégnél.
A 3. generációs IC kocsik "hagyományos" Bo sorozatú kocsik teljes átépítéséből lettek, tehát alvázig visszabontották a kocsit, és arra építették rá az "újat".
Az IC+ kocsik viszont teljesen a nulláról épültek (eddig 2 db) Szolnokon, és egyelőre még nem járnak közforgalomban, csak a Dávid Ilona mutogatja, hogy "Bibibí, mim van nekeeem!" Remélem, hogy nem állnak meg 7 db-nál úgy, mint a 3G-s kocsikkal. Mondjuk az nem baj, hogy abból nincs több, a múltkor volt alkalmam utazni vele, és hát... A légjavító berendezés a vécéből az utastérbe áramoltatta a levegőt, meglehetős szarszagot manifesztálva ezzel a kocsi teljes hosszában... :P
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!