![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Tanulj tanulj tanulj sokat, piacképes szakmát, szerezz piacképes tudást, utána egy jó munkahelyet, és nem lesz ilyen gondod.
Amúgy én sem az egyheti béremből veszem meg. Teszek félre rá, és abból van. Az az alapból -10% kedvezmény megéri, ráadásul most megint ezenfelül még -10% lesz azoknak akik nem a cég fizeti ki..."
Gyomorforgató a cinizmusod...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nyilván ez egész eu-ba be sem kellett volna lépni. Itt, ezen a példán is tetten érhető, hogy ez csak és kizárólag arról szól, hogy az imperialista országok megmondhassák, mire költhetjük, és mire nem költhetjük a saját pénzünket.
A nettó haszonélvezet meg vajmi kevés vígaszt jelent, ha csak térkövezésre meg kutyawellnessre meg más haszontalan szerságokra költhetjük a pénzünket, mikor csak a vak nem látja, hogy Magyarországnak termelő beruházásokra volna szüksége, nem pénzkidobásra.
Ja, és én azt a nettó haszonélvezetet is megkérdőjelezném, hiszen nem csak az újraosztott pénzt kell itt figyelembe venni, hanem az önrészeket is. Adott példában lekötöttek 2,5mrd Ft szabad felhasználású keretet. Átverés ez a javából, csak a hozzád hasonló ostoba seegfejek nem látják.
Ami a BKV-t illeti: én továbbra is csak azt mondhatom, hogy a forgalom irányításához egy menetrend kell meg egy kb. 600 Ft-os kínai kvarcóra minden sofőr kezére. Kb. 80 évig nagyon jól is működött ez így.
Ha meg "egy baleset miatt nem jön a busz", akkor a hajára is kenheti a menetirányító a gps-ét, a csuklóshetes nem fog "elsurranni" a Dohány utcába. Nem csak azért, mert be sem fér, hanem mert az utasok sem ott várnak rá. A menetirányító majd kva korszerű GPS-én nézheti, hogy áll a forgalom, amíg a helyszínelés tart, és maximum kiírhatja a kva korszerű fényújságos megállótáblára, hogy "emberek, ne várjatok, mert még legalább egy óráig nem jön a busz" Nem mondom, hogy ez nem lehet egy hasznos információ, de véleményem szerint az ilyesmi nem fordul elő olyan gyakran, hogy e miatt 6 milliárd forintot ki kellene bazni kütyükre, miközben a járműpark nem csak elaggott, hanem még elhanyagolt is. A 200-as ikaruszok már egymillió kilóméter közelében járnak, mégis mit képzelnek a BKV vízfejben, meddig lehet még nyúzni őket? Erre válaszolj, okostojás! Szerinted meddig tart egy autóbusz? 25 éves korban, egymillió km. után még korai a cseréjükről gondolkodni, nyugodtan ki lehet baszni a pénzt túlárazott gombnyomkodó hülyeségekre?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Lehet vitatkoznii azon hogy mire költik a pénzt, de tudjuk hogy felesleges ezen rágódni ebben - és sok másik - országban. Ugye tudjuk hogy sok haszontalanra is költönek irracionálisan magas áron (vajon miért?) és ezen kívül is csurran-csöppen valamerre.
Szóval ha másra költik, az emberek ugyanúgy bliccelni fognak és ez volt az eredeti kérdés.
Mint már írtam, a BKK-nak, MÁV-nak üzleti célja IS van. Ha rajtam múlna, sokkal több ellenör dolgozna, sokkal több jogaik lennének és a büntetést is módosítanám. Mondjuk alapból ez az egész ország hagyja a bünözést.
Szóval... szigorítanám az ellenörzéseket és lehet választani. Veszelbjegyet, bérletet vagy gyalogolsz. Ezután a bevétel függvényében csökkenteném az árakat a maradékból pedig fejlesszteném a rendszert.
Persze egy álomvilág, hiszen csak telhetetlen emberek kerülhetnek vezetöpozícióba és persze piszkos üzletekkel segítenek a haveroknak, nem normális munkát adnak neki.
Érdekelni, hogy kinek a kije adta el és üzemelte be a gps-eket...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Elek, ez azért nagyon erőteljesen magyar specilitás, mármint hogy elcsesszük a pénzt minden hülyeségre, aztán ennek költségét 1:1-ben rátoljuk az ügyfélre. Én egy bajor-magyar vegyesvállalatnál dolgozok, kiküldtek Németországba egy hétre pofavizitelni, és ott éppen azon ment a cirkusz, hogy a mindenféle költségek emelkedésére hivatkozva emelni szerettek volna 2 eurót a termék árán, 100 euróról 102 euróra, és ettől a megrendelők epét köptek, hogy hogy képzelik, majd végülis az lett a megállapodás, hogy a megrendelő küld egy revizort, aki átnézi a cég könyvelését, és ha a revizor egyetlen egy dologra sem tud rábökni, hogy "tessék, itt és ezen meg lehet spórolni azt a 2 eurót, amit velünk akartok kifizettetni" akkor, és csak akkor hajlandóak elfogadni a magasabb árat.
Itt meg, vazze, közszolgáltatók, bankok, kormány, mindenki pökhendi gőggel odavágja az ember képébe, hogy mostantól pedig ennyivel több lesz, mert nőttek a költségeink, és azzal meg mit sem törődnek, hogy az emberek jövedelme meg nem nő évek óta, és ugyanannyi pénzből nem tudnak többet kifizetni, mint eddig. És ez egy magyar jellegzetesség. Mint mondtam, Bajorországban ezt nem lehet megcsinálni, aki megpróbálná, a körül egy-kettőre megfagy a levegő.
Az eredeti kérdés az, hogy miért bliccelnek az emberek? A válasz erre pedig az, hogy azért, mert ki van a fenekük a gatyából. 55%-os foglalkoztatottság mellett átlagosan egy keresős családmodellel számolhatunk, miközben egy kétgyermekes család létminimuma 260e Ft, vagyis ennyi NETTO fizetés kellene ahhoz, hogy jusson pénz iskolaszerre, rendes ruhára, rezsire, és buszbérletre is. Ehhez képest az proli keres 90-120e Ft nettót, így hát azt próbálja lespórolni, amit tud. A rezsit, kaját nem lehet elspórolni, de a bérletet annál jobban, hiszen ritkán van ellenőrzés, és különböző módszerekkel az alól is ki lehet bújni.
No hát ez a helyzet. Havi 10e HUF homosexuálisan sok ma, amikor 4 millió magyar állampolgár él a létminimum alatt, amikor a fogyasztók 2/3-a elmaradásban van a közműdíjakkal, és amikor -néhány rózsadombi elitsulitól eltekintve- nincs olyan iskolai osztály, ahol éhező gyerek ne lenne!
És ezt a problémát nem tudod sokezer pallosjoggal felruházott jegyellenőrrel megoldani, legfeljebb elmérgesíteni, polgárháborúba fordítani. És ezt a legmagasabb helyeken is kezdik érezni, ezért rezsicsökkentik a bérletárakat januártól.
Ha érdekel, megmondhatom: a Synergon biznisze. Az ő viselt dolgaikról meg itt találsz egy linkgyűjteményt:
Mellesleg anno felvételiztem hozzájuk, személyzetis csaj, főmérnök, igyor-vigyor, maga a mi emberünk, aztán amikor a határozott időre szóló, állandó éjszakás, látástól-mikulásig gps szerelésért a világ végén lévő, koszos, fűtetlen buszgarázsban azt mondtam, 150e nettó + utazási költségtérítés, akkor csak fintorogtak és soha többé nem hallottam róluk. Nem tudom, hogy végül kik és mennyiért vállalták be, de azért vicces, hogy egy 6 milliárdos projectnél képesek még pártízezer forintokon cigánykodni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!