Ti ezt az ötletet támogatánok? (lent)
2013. nov. 2. 20:54
1/2 anonim válasza:
A BKV-nál is volt hasonló. Van olyan, amikor csak egy busznyi utas tartozkodik a metron. Máskor meg tömegnyomor van.
Meg kell vizsgálni, hogy az adott vonalon, mennyi az utas - minden időközben. Ha a reggeli csúcsidőben is alig vannak rajta, akkor egyezértek: fölösleges a vonat. A buszközlekedéssel, valamit kezdeni kell. Ha a vonatmegàllója, a falu szélén van és ha a vasút áthalaf a települèsen, akkor elöbb ezzel kêne kezdeni valamit.
2/2 anonim válasza:
Szerintem egy cégnek kéne vinni a vasutat és a távolsági buszközlekedést. Ahol ugyanazon a vonalon van busz és vonat is, ott az egyiket megszüntetni a menetidők illetve az utaslétszám figyelembe vételével, a másikat viszont gatyába rázni, hogy ütemesen közlekedjen (a legrosszabb esetben is óránként), ha nem lenne elegendő a utasszám ehhez, akkor el lehet gondolkodni minibuszok közlekedtetésén. Illetve össze kell hangolni a vasúti illetve a buszos menetrendet, hogy az átszállások biztosítottak legyenek, ergo, ha valakinek át kell szállni pl.: buszról vonatra, akkor ha leszáll a buszról pont annyi ideje legyen, amíg átszáll a vonatra és már indul is a vonat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!