A MÁV megszüntette az Intercity 3G projektet? Nem éri meg nekik?
Körülbelül még 110-120 lengyel személykocsi van amit átlehetne alakítani harmadik generációs Intercityvé.
Jobban megéri újat gyártani?
IC 3G:
átalkítás után:
átalakítás előtti kocsi:
Itt az új IC plus kocsi amint próbára viszik:
Persze az új modernebb és nagy sebességre (200km/h) is alkalmas.
Az átalakított kocsik IC 3g esetében a 140 km/h volt az engedélyezett.
Belföldön úgysem mehetnek 200-al a vonatok , jók lettek volna az átalakított kocsik országhatáron belülre.
Hülye.. meglátszik hogy nem értesz semmit a MÁV-hoz és a vasúthoz...
Nem szüntette meg.. ha megszüntette volna akkor az összes One Access router használhatatlan lenne és nem lenne rajtuk internetelérés...
Az az előtte/utána kép is akkora bődületes fa*ság hoyg el nem hiszem.. az utána kép valóban egy IC-nek a kocsija, de az előtte képen egy másodosztályú gyorsvonati kocsi van. (Gyorsvonaton nincs klíma, 220V, WiFi, tiszta WC, budipapír, stb...)
Előttem szóló, itt te vagy a hülye, mert azokból a kocsikból építették át a 3G IC-ket. Gyorsvonatiból IC-be, igen!
Azt nem tudom, hogy megállt-e a project, de tény, hogy nem nagyon építenek mostanában át kocsit.
A 3G nem azért 3G, mert 3G-s net van rajtuk, hanem azért, mert ezek a magyar InterCity forgalom harmadik generációs kocsijai.
A net a wifi project előszeleként került rájuk.
Amúgy az lehetséges, hogy én ic nélküli sima gyorsvonat mellett mentem el, s befogott 3 elérési pontot? O.o
nevek: MAVSTART-WIFI314 MAVSTART-WIFI255 , meg ilyeneket. :D
+ nem tudom, hogy mi az az LNTX-1, LNTX -2, -3 elérési pont, van, hogy vidéken is látom, meg bent a városban is, és lehetetlen rá csatlakozni, de no password (?)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!