Egyébként jó dolog, a régi csöves kocsikat legalább lecserélik ezekkel, bár hozzá kell tennem, hogy én nem túl sok hasznát fogom élvezni ennek, ugyanis inkább személy/zónázó vonatokkal járok...
És ha már vonatgyártás: Miért csak IC kocsik?Simán csinálhatnának személykocsikat is, esetleg motorvonatokat és akkor nem kellene egy csomót fizetni a Stadlernek a motorvonataikért, hanem megcsinálná a MÁV és maradna a pénz belföldön...És ha már személykocsik..az összes Bhv-t megcsinálhatnák fecskés Posta Bhv-ra és már akkor nagyot ugrana a színvonala az elővárosi közlekedésnek..esetleg a BDVmotok kaphatnának valamilyen szintű felújítást...
Ennyi a véleményem..
2013. máj. 10. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Gusztusosan néz ki, bár az IC kocsikkal személy szerint eddig sem volt bajom, többnyire tiszták és kultúráltak voltak, leszámítva mikor barnabőrű testvéreink szotyizták össze az egészet.
2013. máj. 10. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
1. válaszoló.
Egyetértek , a MÁV csak akkor tud európai lenni amikor IC vonatokról van szó.
De , én örülök ennek a fejlődésnek is.
2. Igen , a fertőzött területekre a kár a szép felújított vagy új vonat , mert a speCiális állampolgárok gondoskodnak róla , hogy legyen mit javítani...
2013. máj. 10. 20:51
4/10 anonim válasza:
Egyesíti a Railjet és az IC3G rossz tulajdonságait :/ emellett undorító és b'u'z'i's ez a rózsaszín-lila dizájn...
2013. máj. 11. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Szépek szépek. De még mindig a Railjjet economy szintje.
Ettől független, ebből kéne vagy 1200 db, és mindenki vonatozna:)
2013. máj. 11. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Nekem tetszik. De ne csak 2-őt csináljanak!
Az 1-es válaszolónak pedig:
Biztosan hallottad/olvastad ezeket, hogy gyorsvonati kocsikat is elkezdték felújítani:
"Egyetértek , a MÁV csak akkor tud európai lenni amikor IC vonatokról van szó. "
Nézd, abból van rendesen extra bevétele a pótdíjakból, érthető ha azt fejlesztik. Ellenben a lecserélt IC kocsik lemennek majd a gyorsvonatokba, így ott is nő a minőség egy ilyen fejlesztés hatására.
2013. máj. 13. 01:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
nekem is tetszik, de itt 100 év kéne, mire lecserélik az egész állományt...pedig nem hinném, hogy ne lennének szorgos kezek, meg hát azt sem, hogy ez a 2 kocsi annyiba kerül, hogy többre nincs pénz...legalább ez is fejlődés. csak majd azután a következő pótdíj bevezetését ezzel fogják indokolni, hogy hát konfortosították az utazást, ami a Fejlesztési minisztérium szerint már most is elégséges(bár kitudja, hanyadik osztályos tanulóként utaztak ők vonaton utoljára...)
2013. jún. 5. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Finoman fogalmazva ocsmány a színe, ugyan olyan smemihez se hasonlítható mint a máv új fehér alapon kék csíkos flirtjei.
2015. máj. 13. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Így van. Arról is volt szó, hogy fejlesztenek vezérlőkocsit és mellékvonalra motorvonatot is. Csinálják csak nagy mennyiségben és akkor a mostani IC-ket ki lehetne gyorsvonatnak/sebesnek leselejtezni. Az IC3G-ből meg csináljanak még valamennyit és mehetne Expressz vonatoknak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!