Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hogyan lehetne a BKV-t gazdasá...

Hogyan lehetne a BKV-t gazdaságosan működtetni? A jegyárakat kellene még mindíg emelni?

Figyelt kérdés
2012. dec. 22. 15:23
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
A bliccelést kellene megszüntetni. De ez úgy 2 millió embert nem érdekel a fővárosban.
2012. dec. 22. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:

Ha majd már nem lesz normális műszaki állapotú jármű,biztos

sokakat fog érdekelni.Csak akkor tud a BKV fejleszteni,ha van miből.

2012. dec. 22. 15:31
 3/15 anonim ***** válasza:

mint minden óriás őskövületnél:

sok sok kezdeti befektetésből/hitelből költséghatékonyabb járműpark és infrastruktúra, aminek a fenntartása nem visz el ennyit.

És itt nem a bugyikék színre festésre gondolok, mert attól tuti nem lesz olcsóbb a működtetés és műszaki fenntartás.


de ehhez először óriásberuházásra van szükség, persze hitelből.


no de ha elűzik a bankokat, akkor ki fog hitelt adni?

2012. dec. 22. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim válasza:

azok az emberek is álszentek, akik azt mondják, hogy ha jobb tisztább stb buszok lesznek, ők akkor majd vesznek jegyet, de addig nem. Hát nem, ők akkor se fognak venni. :P De abban igazuk van, hogy vonzóbb alternatívává kéne a BKV-t alakítani az autózáshoz képest.

A kérdésre válaszolva igen, tényleg a bliccelést kéne minimálisra csökkenteni első körben, valószínű infrastrukturális átalakítás se ártana, illetve jópár ember elbocsátásával, a munkafolyamatok átszervezésével egy rakás bérköltséget meg lehetne spórolni. (Itt nyilván nem a sofőrökre gondolok, hanem pl az irodai dolgozókra - ez a pont egyébként tulajdonképpen az összes állami vízfejre vonatkozik).

A jegy is lehetne időre vonatkozó és nem járatra, pl Barcelonában majdnem ugyanennyi a jegy, és azzal 75 percet utazhatsz, bármennyi átszállással.

2012. dec. 22. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 JanoviczkiFerencné ***** válasza:
Amikor én jelenkeztem a BKV-hoz dolgozni, 17! irodába kellett bemennem és minden irodában legalább 3 ember ült. Ráadásul több helyre is mennem kellett. Amikor leszámoltam úgyszintén. Még a mobiltelefon osztályra is be kellett mennem, holott alig van olyan buszsofőr akinek mobiltelefonja van a cégtől. Ez olyan mintha egy buszt 5 ember vezetne egyszerre. Borzasztó!
2012. dec. 22. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
100%
A tömegközlekedés sehol sem önfenntartó. Ez egy állami szolgáltatás, ami részben fizetős. A bliccelés nyílván probléma, de az ami ezen megy el messze nem oldaná meg a BKV bajait. Hatékonyabban azonban egész biztosan működhetne, de ez nyílván pont azoknak nem érdeke akik a bkv működéséről döntenek.
2012. dec. 22. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
Meg kell nézni, hol megy el a legtöbb pénz és ott kell csökkenteni a kiadáson.
2012. dec. 22. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:

Azt hiszem az 5. pontban van a dolog veleje.

Ez egy régi tipusú "szocialista nagyüzem2,ahol sok az irodista, és rengeteg helyen elfolyik a pénz.

Gyakorlatilag szitába szeretnénk vizet tölteni,ÚGY HOGY AZÉRT KORTYOLHASSUNK IS BELŐLE.

VÁLASZÁT KÖSZÖNÖM.

2012. dec. 22. 18:54
 9/15 anonim ***** válasza:
Legalább a felére csökkenteni a jegyárakat, olyan szintre, ahol már nem éri meg "kockáztatni". Ezzel az eljárással szvsz meg lehetne legalább háromszorozni a jegybevételeket.
2012. dec. 22. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:

Érthető,amit ír.

Nem tudni,hogy :mit nyerünk azon amit veszthetünk" -elve,hogy érvényesülne?

Tehát gazdaságosabban lehetne üzemeltetni,vagy még nőne a veszteség,mert ugyanúgy bliccelnének továbbra is.

Sajnos ismerve a magyar emberek ezen mentalítását nem vagyok benne biztos,hogy mindenki fizetne.

2012. dec. 22. 19:26
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!