Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor csökkent árat a BKV?

Mikor csökkent árat a BKV?

Figyelt kérdés

Bécsben az éves bérlet árát 449-ről 365 euróra csökkentették, ami mai árfolyamon átszámítva kb 105.000 Ft. Ezzel szemben a BKV éves bérletára 117.600 Ft. És sokkal gyengébb a szolgáltatás, kevesebb a metróvonal, zsúfoltabbak a járatok, ócskábbak a kocsik. Ja, és a dolgozók Bécsben hatszor annyit keresnek. Nem kéne ezen elgondolkodni Tarlós vagy Vitézy úrnak meg a szavazóiknak?


[link]


[link]



2012. szept. 7. 18:14
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
83%
Soha. Kaszálni akarnak.
2012. szept. 7. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
30%
Nem fogják csökkenteni, és ha ennyire nem tetszik itt, akkor lehet pakolni, és Bécsben is lehet élni
2012. szept. 7. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
51%

Szerintem semmikor.

Cserébe már 3. éve ugyanaz a viteldíj, nem volt emelés. Ez is felfogható egyfajta csökkentésként.

2012. szept. 7. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
51%

Jah, és mindemellett, hogy ott 6x annyit keresnek szerinted az emberek, attól a gázolaj, a villanyáram, az alkatrészek, karbantartás, megállók fenntartása, létesítése, az egész közlekedés fenntartása ugyanannyiba kerül, nem 6x kevesebbe. .. A BKV-nak pedig ki kell fizetnie ezt az árat.


Nem a BKV drága hanem a fizetések rettentően alacsonyak. De ennek megoldása nem Tarlós és Vitézy feladata lenne.

2012. szept. 7. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
70%
Nagy tételben vásároltak mindent, és ha időben fizettek volna a beszállítóknak, akkor még ma is így lenne, de elvesztették a hitelüket! Azért ne rajzolgassunk glóriát a buksijuk köré, mert sok tíz milliárd elúszott, ami a vezetőség számláján landolt. Dávidkáról meg annyit, hogy elég érdekes, hogy 26 évesen ilyen pozícióban lehet. Ez a szomorú ebben az országban, hogy nem a hozzáértés számít, hanem az, hogy kinek a kicsodája vagy.
2012. szept. 7. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
51%

Lehet hogy itt egy kicsivel pocsékabbak a járművek, de sokkal nagyobb, kiterjedtebb és sűrűbb a hálózat, és a járatok is sűrűbben járnak. Ennek ellenére azért zsúfoltak, mert Bécsben sokan autóval járnak, Bp.-en viszont erre az embereknek nincs pénzük, így inkább tömegközlekednek.

A járművek kora ellenére teljesen elégedett vok itt a tömegközlekedéssel, még soha semmi nem robbant le alattam, és bárhol is voltam, 10 percen belül mindig jött valamilyen járat, a Hungária körúton belül pedig még 5 perces várakozásra sem nagyon volt példa. BKK: 10/10. Győr, Kisalföld Volán: 2/10, még a csillivilli Credokban sincs klíma. Jó ez így, ahogy van.

2012. szept. 7. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Hát örülök, hogy több elégedett ember is van. A 4-esnek mondanám, hogy hülye azért nem vagyok, tudom, hogy a jármű és az üzemeltetési költségek egy része semmivel se olcsóbb itt mint Bécsben, de a munkaerő igenis jelentős egy tétel, amitől azért lefelé kellene az árnak eltérnie a bécsihez képest, és nem felfelé.
2012. szept. 7. 19:41
 8/17 anonim ***** válasza:
57%

24 órás jegy

bécs: ~1900Ft

bp: 1550Ft


72 órás

bécs: ~4200Ft

bp: 3850Ft


havi bérlet:

bécs: ~12900Ft

bp: 9800Ft


Bécsben van 90 autóbuszvonal, Budapesten 212...

28 villamosvonal, itt 32...


A BKV akármennyire is sz.ar, azt kell mondani, hogy igen jól átjárható a város, és ha azt veszed figyelembe, hogy 9800Ft-ért/hó lényegében annyit utazol amennyi beléd fér... az nem rossz! Tudom, mindenki a járművek állapotával fog dobálózni, de azért egyet s mást ne felejtsen már el senki... Úgy nem lehet sem egy országot, sem egy céget vezetni, hogy előrenézni senki nem képes. Jön egy párt, 4 évig mocskolja az előzőt, aztán jön a következő párt, az is mocskolja az előzőt, örök körforgásban. A vezetés pedig lesz.arja nagy ívben a közlekedési céget amit irányítani kellene, mert megkapja a jó prémiumot és a luxus Audit, amit az adófizetők pénzéből tankolnak. Itt szemlélet/vezető/politikai változásra lenne szükség. Amit a BKK kezdett, az nem rossz, csak nem értem, hogy ki ba.szta oda a kis erőteljesen hom.oszexuális Vitézy Dávidot jó magas bérért. Talán egy pöttyet hozzáértőbb embert kellett volna választani. De a mázli a dologban csak annyi, hogy a Dávid legalább BKV-val jár, így tapasztalja nap mint a nap az esetleges járműlerobbanásokat, és a BKV helyzetét.


Egyébként meg amennyien bérlet nélkül utaznak, simán kitelne belőle szerintem egy évben néhány új busz ára :D

2012. szept. 8. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
És Bécsben egy szimpla jegy mennyi ideig jó? Ott nem tömegközlekedtem mostanában, de Európa sok városában igen, és mindenütt az volt, hogy az 1 EUR körüli jegy 75 vagy 90 percig volt jó. Itt meg ha átmegyek a Margit-híd egyik oldaláról a másikra, az egy jegy, ha a HÉV-vel megyek pár megállót, még egy jegy, aztán ha még egy buszra is átszállok, még egy. Utaztam 10 km-t 1000 Ft-ért. Ez is így van Bécsben?
2012. szept. 8. 09:56
 10/17 anonim ***** válasza:
75%

De miért ragaszkodsz annyira a bécsi példához? Ne hasonlítsuk már össze, a kettő ég és Föld!!!!!!!!


A jegyrendszer nem olyan, való igaz. Viszont amennyit elsikkasztanak a vezetők, abból lehetne fejleszteni. Ausztriában nem ennyire vagyonközpontúak az emberek, azaz ha valaki vezető pozícióba kerül, nem az a cél lebeg a szeme előtt, hogy szétlopja azt. Itt viszont az van, akkora pénzekkel játszanak, amit mi sosem látunk, és lehet nem is fogunk... Így hogy akarsz bármilyen fejlesztést?


És az a szomorú, hogy az emberek nem védik meg a járműparkot sem. Nézz már szét a Volvok között, hogy néz ki? Hányinger. Képtelenek odafigyelni az emberek a tisztaságra, szinte oda sza.rnak ahonnan esznek. Erre kell új jármű? Ugyan már... Belehányni a 30 éves Ikarusokba is lehet, minek új busz?

Más fejlett Európai országban ez nem így van. Próbálnak vigyázni a közlekedési eszközökre az ott élők.

De csak egy példa: Sokan mondják nekem, hogy pl a déli szomszédaink milyen sza.rok és semmirevalóak. Tavaly voltam Belgrádban, és pozitívan csalódtam. Egész kulturált a tömegközlekedés, pedig ott aztán bőven van probléma a szegénységgel.


Volt kollégám mondta anno, hogy nézd meg a tömegközlekedési eszközök tisztaságát egy városban, és tudni fogod milyenek az emberek.

Van benne igazság!

2012. szept. 8. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!