A Volánnál is lesznek járatritkítások?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én rendszeres utazó vagyok (évi 30000 km) és egyetlen egy alkalommal fordult elő velem, hogy nem volt fűtés: Menet közben ment el, szóltunk a kalauznak, mondta, hogy sajnos nem tudja megcsinálni, de a többi kocsiban (7 másik kocsi!) van hely üljünk át. Mindenhol meleg volt azon kívül.
Tisztaság is sokat fejlődött nem csak az IC-n... Keletiben is rendszeresen takarítják a WC-t emrt utána mindig édeskés takarítószer illat van a mosdóban.
Persze tudom sokkal egyzserűbb félvállról fikantani :)
Aki meg jó példának hozza a török "egy vonalon egy nap 3 vonat" megoldást: Ha egy kisicsit is gondolkodnál, eljutnál oda, hogy melyik a gazdaságosabb? Ha uigyanazt az infrastruktúrát tartom fenn 3 vagy 20 vonatért?
(Segítek: az állandó költségek miatt a 20 vonattal gazdaságosabb)
A ti szátok habzana a legjobban ha mindne irányból beindulna a 15 percenkénti buszközlekedés. De jó is lenne. Nálunk is lehetne árulni 1000 forintokért a 90 ml palackozott levegőt mint a japánoknál...
Ti amúgy kukászsákban éltek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Utolsó, tényleg fantasztikus a vonat, csak nyáron éppen megsülök a 40 fokos kocsikban, az intercityre meg nincs pénzem.
Semmi baj nem lenne a vonatokkal, ha mindegyik kocsi légkondicionált lenne, 15 évnél öregebb kocsit nem engednének a sínekre, az átlagsebesség mindenhol meghaladná a 100 km/órát és nem fordulna elő 10 percnél nagyobb késés.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Például Ausztriában nem kérnek pénzt az InterCity pótjegyért, helyjegy pedig bármely vonatra vásárolható, opcionálisan.
(Megjegyzem, a buszban garantáltan van ülőhelyed, ahogy megveszed a jegyet a Népligetben, ott van rajta, hogy xy számú ülés, és 1 forintot sem kell a fenntartott helyért fizetned.)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"(Megjegyzem, a buszban garantáltan van ülőhelyed, ahogy megveszed a jegyet a Népligetben, ott van rajta, hogy xy számú ülés, és 1 forintot sem kell a fenntartott helyért fizetned.)"
Hm, érdekes, amikor én utaztam ez nem így volt.
Adott jegyet a buszos, autópályás buszon álló utasokkal (ismétlem ÁLLÓ) majd 2 kerülettel arrébb átszállt még hozzánk az előző lerobbant busz összes utasa. A szélvédő előtt 4-en álltak, a hátsó lépcsőn 4 (NÉGY) ember.
A klíma meg csak a piktogramon létezett.
Amúgy érdekes itt egyesek hozzáállása: Volánbuszból jó a klímát soha nem látott 30 éves csotrogány, vonatból nem...
Mennyivel jobb, ha a sofőr spúr tolvaj és nem kapcsol se szelőzést se klímát, mert az fogyassza a gázolajat? Akkor inkább ne legyen semmi le lehessen tépni az ablakot és jöjjön a menetszél...
Arról már nem is eszélek, hogy külön ré kell szólni a sofőrre, hogy adja már oda a jegyet ha kifizettem.
Tolvaj banda mind.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__2..
Itt lehet szemezgetni a csudijó volános tapasztalatokból...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!