Mit tehetek a volánnal szemben?
Úgy érted, hogy fizetési meghagyást kaptatok, és 15 nap van az ellentmondásra?
Mert, ha nem, hanem sima felszólítást, akkor előbb még ez következik, per csak akkor lesz, ha ellentmondotok, ergo azt kell eldönteni, hogy annak van-e értelme.
Én sajnos azt mondanám, hogy először is jobb lenne kifizetni ezt a követelést, ugyanis idővel csak egyre több lesz (kamatok, eljárási díjak... Többszörösére nő.)
Mikor ez már ki van fizetve, akkor pedig el lehet azon gondolkodni, hogy hogyan szerezzétek vissza, amikor viszont már ti fogtok majd kamatokat követelni. Pl. első körben panaszt lehet tenni a busztársaságnál, lehet, hogy már ők maguk is intézkednek majd.
Másrészt van fogyasztóvédelem, meg különböző szervek, akikhez fordulni lehet.
A lényeg, hogy ne perben gondolkodjatok, ha nem muszáj, mert évekig tart, drága és felesleges.
Úgy általában ezért kell elkérni a jegyet, és les.zarni azt a pártíz forintot amivel jobban járnál...
Nekem is fel volt háborodva a volános amikor kértem a jegyemet, pont ilyen esettől tartva...
a sofőr felelőssége IS hogy kiadja a jegyet. A helyedben kifizetném ugyan, mert nem hiányzik hogy perre vigyék az ügyet, de írnék egy felháborodott levelet a volán vezetőségnek (hidd el, eljut odáig), amiben kifejtitek hogy ekkor és ekkor ezen a járaton a sofőr nem adott jegyet, mely következtében megbüntettek. Neked nem lesz jobb tőle, de legalább a sofőrt előveszik kicsit.
Igen persze, mért ba..zak ki a sofőrrel... azért mert miatta kell fúlyos ezreket fizetnem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!