Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Volánnál is lesznek járatrit...

A Volánnál is lesznek járatritkítások?

Figyelt kérdés
Hallottam ilyesmit a tv-ben, de csak fél füllel, nem tudom, hogy csak riogatás volt, vagy tényleg komolyan gondolják.
2012. ápr. 17. 12:57
1 2 3
 1/29 anonim ***** válasza:
0%
Nem csak riogatás hanem voltak megszántetések, sajnos nem elég sok...
2012. ápr. 17. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/29 anonim ***** válasza:
Szemetek a Budapest - Győrt szinte teljesen megszüntették :@@
2012. ápr. 24. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/29 anonim ***** válasza:
Félóránként van valamilyen vonat Bp-Győr között. Nem elég?
2012. ápr. 24. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/29 anonim ***** válasza:
Alig volt rittkítás. Pár távolsági busz, főleg Győr és Bp között nem közlekedik hétköznap, csak pénteken és vasárnap, de sok új járat indult. Pl. Kaposvárra.
2012. ápr. 25. 00:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/29 anonim ***** válasza:
itt is voltak. Hódmezővásárhelyről Pestre idáig volt 6 járat, júniustól már csak 3 marad. Az indoklást, hogy járjunk vonattal, abban 1-2 dolog zavar. Először is, volt egy reggeli 5:20-as expressz járat, ami 2 óra alatt fenn van(ez most csak szombaton jár, júniustól akkor se), ellenben most maradt az 5:25-ös lassú. Keszthelyen van ismerősöm, akihez ha így elmennék egy napos látogatásra szükségem lenne erre a buszra. Másik járat, a 19:30-as utolsó hazai járat is meg fog szűnni. Nos, ha ezeket kiveszem, az 5-6 órás találkozóból max 1 órásat tudnék megoldani. Másrészt meg ne mondja nekem senki, hogy még metrózzak át népligetből nyugatiba vonatért(oké, nem sok az a 320 Ft, de akkor is...) Mellesleg a vonat is drágább párszáz Ft-al...
2012. ápr. 25. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/29 anonim ***** válasza:

Kaposvárra meg egy csomó új járat indult.


Amúgy Hódmezőre minek annyi Bp-i busz? Irény Szeged, és onnan ott a vonat óránként!

2012. ápr. 25. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/29 anonim ***** válasza:
valójában nem is a buszok számával van a bajom, hanem a menetidővel. az autópályadíj miatt lehet, hogy az expressz járatot jobban megérte megszüntetni, de ez elég rossz gondolkodásmód, hogy minél lassabban jussak el a célhoz. pl ezt a reggeli 2 pesti buszt tényleg nem tartom indokoltnak, de a lassabbat megszűntethették volna inkább, illetve a fél8as hazait is...sokszor járok azzal, tele szokott lenni(kecskemétről sokan járnak fel főleg dolgozni). most igen, vagy az van, hogy mindenki átmetrózik nyugatiba, vagy a fél6-oson lesznek álló utasok...na de elmondom mi az igazi bajom. bár tudom, ez nem igazságos veletek szemben, de apum még idén dolgozik utoljára volánnál, tehát nekem családi szabadbérletem van, ami vonatra nem jó. tehát konkrétan nekem ezért nem éri meg, másrészt amúgy sem szeretek vonatozni.
2012. ápr. 25. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/29 A kérdező kommentje:

És azt esetleg nem tudjátok, hogy az Újhartyán-Újlengyel vonalon lesz-e ritkítás?

Én nap mint nap ezen a járaton utazok, állandóan tele van, nem csak, hogy "lehet, hogy lesznek rajta álló utasok" hanem szinte 100%-ban van álló utas, sokszor annyi, hogy szó szerint nem lehet már felszállni.

2012. ápr. 25. 20:59
 9/29 anonim ***** válasza:
Nem elég, buszból kéne 15 percenként, vonatokból meg csak a nemzetköziket meg esetleg a személyeket kellett volna meghagyni. 45 személy átlagban mondjuk 1400 ft-ot költ jegyre, egyetlen út alatt 60-65000 forint összejön, tehát minden kilométeren 500-520 forint jut a kasszába, a kilométerenkénti költség meg nem hinném, hogy 300-350 forintnál több lenne. A busz tehát tiszta haszon, gyorsabb is, kényelmesebb is, és hamarabb is ott van, mint a koszosbüdös gyorsvonat.
2012. ápr. 25. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/29 anonim ***** válasza:

"tehát minden kilométeren 500-520 forint jut a kasszába, a kilométerenkénti költség meg nem hinném, hogy 300-350 forintnál több lenne"


Na jah, itt látszik, hogy nem értesz hozzá :(

Ezen az úton csak az üzemanyagköltség kb 35 ezer forint. Maradt 25 ezer amiből fizetned kell a buszt a karbantartását, a sofőr fizetését meg úgy általában mindne állandó költség ráeső részét.

Ne számold ki, bőven veszteséges a bulid.

Ahogyan a vasút is az. A kettő közül még mindig a vasút a kisebbik rossz, még ha nagyobbiknak is állítják be sokszor.

Ha én azt mondom, hogy egy csoporttal utaznék, a volánnál ez plusz 1 busz + 1 sofőr, plusz üzemanyag. A vasútnál plusz egy kocsi és slussz.

2012. ápr. 25. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!