Mit szólnátok egy ekkora budapesti metróhálózathoz? Lenne rá igény, ki lenne használva?
Szerintem tök jó lenne, DE csak akkor lenne kihasználva, ha az autósokat ösztönöznék hogy lerakják az autóikat.
Például hatalmas, ingyes vagy min. olcsó P+R parkolók kellenének, ezek finanszírozhatók lennének a dugódíj bevezetésével, amit szerintem csak akkor szabad bevezetni ha van alternatíva. Jelenleg az agglomerációból érkezőnek nehézkes és drága átszállni a metróra, tehát ezen kell változtatni.
Épp ezért a négyes metrót kivinném Budaörsig, a Bocskai útnál pedig elágazna dél felé Budafok irányába a Camponáig, Pesten pedig a Pólus centerig menne.
Így az M1-M7, M6 és M3 autópályák jelentős gk.forgalmát rá lehetne "hordani" a négyes metróra, így nőne a metró kihasználtsága és csökkenne a dugó és a környezetszennyezés.
Az ötös metrót csak az Astoriáig vinném a Csepeli és a Ráckevei-hév összekötésével és meghosszabbításával, a Kálvin tér érintésével, így minimális költséggel (kb. 2km alagútfúrással) biztosítva lenne 4 metróvonal: az M2, M3, M4 és M5 összeköttetése.
Az 5 ösnek nem látom jelenleg tul sok értelmét de a 6 os az nem lenne rossz.
Amúgy volna igény rá csak della nem. A 4 est 30 éve építik lehet keveset mondtam!
"A 4 est 30 éve építik lehet keveset mondtam!"
Sokat mondtál.
2006-ban volt az első kapavágás.
Ha a tervezőasztalt vagy a gondolatot nézzük, akkor sokminden épül már 50-60 éve csak nem korrekt ezt nézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!