Belföldi légi közlekedés? Szerinted lenne rá igény? Üzletileg megérné? Kihasználatlan belföldi repülőterek! Avagy 4 óra vonattal, vagy 40 perc repülővel?
Hosszú évtizedig létezett Magyarországon belföldi repülés, de aztán megszűnt. Szerintetek lenne rá igény 2010-ben? Egyáltalán neked megérné 4 óra helyett, 40 perc alatt a fővárosba érni? Vagy pedig egy közeli, repülőtérrel rendelkező megyeszékhelyről, kedvelt európai városokba repülni, amelyeket jelenleg csak Budapestről lehet elérni. Ezt az oldalt sokan olvasgatják, érdekel a véleményetek. Ki mit szólna belföldi járathoz, illetve ahhoz hogy a nélkül repülhessen külföldre, hogy a fővárosba utazzon. Számtalan vidéki reptér van, Pécs, Debrecen Békéscsaba, hogy csak néhányat említsek. Neked mennyire érné meg egy napsütéses napon Pécsről, repülővel, néhány ezer forintért egy, egy napos Bécsi kirándulás? Esetleg Békéscsabáról, repülővel az
Oktoberfestre, egy korsó sör, városnézés és esti járattal vissza néhány ezer forintból. Vagy egyszerűen csak belföldön utazni, időt spórolni, és valóban versenyképes áron megtapasztalni a repülés élményét. Várom a hozzászólásokat!
Sokkal drágább a repülő fenntartása minthogy megérje pár ezer forintért adni a jegyeket,és gondolom sokszor szinte vagy teljesen üresen is repülnének.
Én személy szerint mindenhova repülővel mennék és pár ezerért igazán megérné csak úgy kedvtelésből is repülni!
Abszurd még nálunk Abszurdiztánban is.
Luxus lenne, aki megteheti meg is teszi..: taxirepülés és magángépek vannak.
Ebben a nem "párezres" kategóriában már nem alkalmazkodnak menetrendhez.
Túristákat is illúzió nem Bp-re csábítani.
Tömegével csak Bp.-nek van valós vonzereje.
Pécsett leszálló külföldi vendég fél napos kirándulást tenne a fővárosba? - Akkor már inkább ott landol.
nem tudom mennyibe kerülhet egy nagyobb gép órája, de azt biztosan tudom, hogy egy kisebb gép órája olyan 20 rugó körül van (2 személyes). Nem nagyon tudom elképzelni, hogy tudnál olyan árral kalkulálni, ami megérné. A repülőgépeknél nem is maga a gép megvétele és üzemanyag kerül sokba, hanem a járulékos költségek: tárolás, személyzet, reklám, karbantartás, alkatrész, reptéri ilyen olyan díjak, adók, luxusadó, biztosítás, stb...
Feltételezem külföldön jóval kevesebb mesterséges kiadással (adók, stb) sújtják a repülőket mint itthon, illetve talán nagyobb kultúrája is van a dolognak. Sztem nem tudnál igazán kihasznált járatokat csinálni, nem lenne annyi ember. A kezdeti beruházás nagyon nagy, és nagyon nem biztos hogy megtérül. ezért nem fogott bele még senki sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!