A mostani verziónál (10 percenként 1 db busz) bármi jobb, de Pesten már nem fog épülni semmi.
nov. 27. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Nem tudom, hogy gondoltad, de valószínűleg drágább lenne, mint a 100a reptéri ága, és nem is lenne jobb.
nov. 27. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
100-as vonal kiágazása lenne valószínűleg a legcélravezetőbb, hiszen a Nyugati pályaudvar lényegében közelebb visz a Belvároshoz. De az sem feltétlenül elvetendő, hogy Kőbánya-Kispest és a Keleti közé egy deltavágánnyal legyen egy kapcsolat, felváltva órás ütemben a két pályaudvar közt ingázna valami, mert a Keletinek meg a nemzetközi vasúti kapcsolatai jobbak, adott esetben Tatabánya-Győr irányából is 1 átszállásos kapcsolat jönne létre.
nov. 27. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
16:19
Pécel után (akár egy deltával) az M0 mellett, Ecsernél csatlakozik a 120a vasútvonalhoz, utána az M4 mentén tovább, be a reptérre és valahol szintén egy deltával csatlakozna a 100a vonalhoz.
Az M0 és M4 miatt (mentén) különösebb környezeti akadályokba nem ütközne.
Pl. Miskolc-Füzesabony-Hatvan-Ferihegy-Bp. Nyugati kétóránként Reptér IC néven, vagy Debrecen-Szolnok-Ferihegy-Bp. Keleti. A mellékvonalak ráhordanák a Reptér IC megállóhelyeire a reptérre igyekvőket.
Persze kérdés, hogy mennyivel kevesebb ember repül az ország keleti feléből, mint Budapestről.
nov. 27. 17:07
5/9 anonim válasza:
A KöKi-repülőtér-Monor kiágazással átszállás nélkül elérhető lenne a repülőtér Székesfehérvár (G43), Kecskemét, Szeged (Napfény IC), Szolnok, Debrecen, Miskolc (Tokaj IC, részben Latorca és Nyírség IC, bár Miskolcról tovább tartana az út, mint a Keletiből Zuglóba buszozással), ha Kőbánya-Hízlalónál egy delta is épülne, akkor Békéscsaba is, hiszen lenne hely a Békés IC-nek és a nemzetközi IC-knek is Monor és Kőbánya-Kispest között, de talán a 120-as vonal egyéb IC-i, EC-i, nemzetközi gyorsvonatai is mehetnének az új pályán a Keletibe. A ferihegyi kiágazás 25-30 km, a delta kevesebb mint 1 km lenne - egyik sem lenne olcsó, de elég komoly hatásai lennének (talán már a deltával önmagában át lehetne vinni a 120a-ról a 100a-ra a békéscsabai IC-ket, a Cívis IR-től fél órával eltolva).
nov. 27. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Ez a "valahol szintén egy deltával csatlakozna a 100a vonalhoz" a tervezett vasútvonal Kőbánya-Kispest és a repülőtér között, és így féloldalasan nem oldaná meg Kecskemét, Szeged, Szolnok, Debrecen elérését, sem a 100a, sem a 120a vonalak elővárosi sűrítését.
nov. 27. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
16:23
Úgy tudom, volt ilyen terv, amit írtál: a 100as vonal kiágazása.
Mindenesetre elég ciki a mostani helyzet. És olimpiát akarunk rendezni. Hogy oldanátok meg a helyzetet? Ferihegyre vezető út kiszélesitése szerintem nem megoldás, ha még a lehetséges opciók között van.
nov. 27. 17:37
8/9 anonim válasza:
Valószínűleg nem lenne értelme, mert nincs elég koncentrált forgalom az ország egyes városai és a reptér között.
Kezdetnek annak lenne értelme, ha legalább a Köki-n át a pályaudvarokról lenne közvetlen vasúti kapcsolat.
nov. 27. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Nem lesz belőle semmi sem!
Amíg az ország nem jut hozzá a jogállamiság hiánya miatt visszatartott EU-s pénzekhez, addig ebben az országban már a szinten-tartás sem lehetséges!!!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!