A MÁV-nál mindent elcsesznek? Most az én javamra tévedtek, de ennek sincs semi értelme
Másfél hónapja vonattal akartam eljutni kelenfoldre. Az IC/gyorsvonat tobb mint masfel orat kesett, ezert elautoztam a kozeli varosba, ahol egy masik IC-vel mentem el Kelenfoldre (azaz IC nem all meg a mi varosunkba)
A jegyet nem tudtam az appban visszavaltani, ezert a fenti tortenetet leirtam a MAVnak es kertem, hogy az eredeti jegy arat teritsek vissza
Most visszautaltak az eretdeti (fel nem hasznalt) es a kesobb megvasarolt es felhasznalt jegy es ic potjegy arat is.
Az eredeti jegy nem volt felhasznalva, a masodik jegy + IC potjegy le volt olvasva a kalauz altal. es nem is kertem, hogy teritsek meg annak az arat
Eredeti jegy Simontornya - Kelenfold ez IC/gyorsvonat, nem kell ra hely-jegy
A masik jegy Sarbogard - Kelenfold, ez IC hely jegy koteles vonat (ez nem all meg Simontornyan)
Semmi jelentősége sincs. A menetdíjbevétel jelképes hozzájárulás a valós költségekhez, és egy jelentéktelen része kerül visszatérítésre.
Az ügyintéző munkabére többe kerül, amíg kisilabizálja, hogy mit szeretnél, megkeresi, hogy valóban késett-e a vonat stb., mint a visszatérítés.
A kínai webáruházban megnyomsz egy gombot, hogy egy nappal később kaptad meg a cuccot, nem jó a méret, és visszautalják a pénzedet, pedig ott a profitból jön le. Biztos az is már az összeomlás szélén van…
Tegnap Foodorán is reklamáltam, hogy nem jött krumpli a menühöz, mindenféle ellenőrzés nélkül az egész menü árát jóváírták kuponban. Na mondom ezért van lehúzási (rendszerhasználati) díj, hogy a sok paraszt fals reklamációiból kiosztott kuponokat mi jóhiszeműek fizessük..
Soha többé nem rendelek!
#5 Na igen, ezt én is tapasztaltam. Szerintem ezt azért csinálják így, mert az ilyen, automatikusan adott visszatérítéseken kevesebbet buknak, mint amennyibe egy normális ügyfélszolgálat fenntartása kerülne. Azt ugyanis évek óta építik le, alig lehet elérni, hogy egyáltalán egy csevegésbe kerülj gépi sablon kérdések helyett, de akkor is ezer évig kell várni ügyintézőre, az is random lezárj a beszélgetést, miközben még írok. Szerintem alig van ügyintéző, és ezen spórolnak. + Így, hogy kupont adnak, a bank felé sem kell sztornózást/visszautalást indítani, gyakorlatilag a pénzedet nem kapod vissza, simán lehet pl., hogy elfelejted a kupont felhasználni.
Biztosan kiszámolták, hogy ez így jobban megéri nekik.
Ha a második vonat is késett, akkor jogosan kaptad meg annak a visszatérítését is.
Valszeg a máv-start dolgozói sokkal jobban tisztában vannak a vonatkozó szebályokkal mint te, te kis önjelölt igazságosztó, megmondó, mindenkit hülyének néző és mindenkit lenéző főkekec!
Nem is értem ilyen fejjel hogy lehet élni... mindenhol csak azt nézed hogy hogyan lehet belekötni valamibe. Visszakaptad a pénzedet és most meg ez sem tetszik. Orvosi eset vagy komám!
#6 késett 20 percet termeszetesen.
de arra nem jar karterites a MAV szabalyzata szerint.
30-120 perc keses eseten jar a jegy 25%-a
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!