Hogyan segítettek érdemben a MÁV-nál panasz esetén?
Figyelt kérdés
Az egyik járaton amin utaztam elég parasztul viselkedett a kalauz velem ezért írtam a MÁV-nak panaszt. Nem gondolom, hogy ez alapból bármit is érne de legalább kiadhattam magamból. :D Van esetleg olyan akinek mégis tettek valamit érdemben akár csak kapott egy figyelmeztetést vagy bármit?nov. 9. 15:58
1/4 anonim válasza:
Sehogy. Írtam nekik emailt, nem is válaszoltak :D
2/4 anonim válasza:
Jó párszor írtam már panaszlevelet a MÁV-nak, csak hogy érezzék a törődést, mert segíteni soha nem segítettek. Illetve egy eset volt, amikor talán igen. Írtam, hogy Szolnokon a hajnali első vonat indulásakor soha nem működnek a jegyautomaták, és jegypénztár sincs nyitva, de a vonaton a kalauzok általában nincsenek ezzel tisztában. Kb. egy hónap múlva válaszoltak, amiben azt hazudták, hogy olyankor van nyitva jegypénztár, viszont onnantól kezdve volt működő automata.
3/4 anonim válasza:
Azért én a kalauz szemszögéből is meghallgatnám a sztorit. Tudod, az éremnek nem csak 1 oldala van, és egyáltalán nem biztos, hogy neked van igazad.
4/4 anonim válasza:
A MÁV-nál csak a jó fej kalauzokkal szemben alkalmaznak retorziót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!