Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 4-es metró miért nincs...

A 4-es metró miért nincs meghosszabbítva a Bosnyák Térig?

Figyelt kérdés

Hatalmas buszforgalom van a Thökölyn, egy zugló vasútállomás megállóval létrejönne a kapcsolat az 1-es villamos és a 4-es metró között, a Bosnyák Tér mellett pedig most épül az új városközpont.

Sokan említik, hogy drága lenne, de Szófiában (Bulgária) 98-ban adták át az első metróvonalat és a hálózat már hosszabb 12 km-rel, mint a budapesti. (52 vs 40)

Ha Szófiában, Prágában, Bécsben, Bukarestben is metrót építenek jelenleg (csak a régióban) akkor Magyarország miért nem?



ma 04:34
 1/9 anonim ***** válasza:
92%
Szerintem erre te is tudod a választ. Kész csoda, hogy átadták a metrót, örüljünk, hogy legalább valami lett belőle. Inkább az a kérdés, hogy tudtunk már 10-20-30 éve is többet lopni saját magunktól, mint a bolgárok meg a románok.
ma 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Tudod, mi máskèpp vagyunk sikeresek vagy mi...
ma 06:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Elfogyott a pénz. Eredetileg odáig ért volna (sőt, tovább újpalotai elképzelések is voltak). Az, ami megvalósult végül, csak az első ütem volt.


Mivel most a Bosnyákon a puccépítkezés miatt felszedték a régi villamossíneket is (gondolom, parkoló lesz ott középen), így már biztosan nem fog megvalósulni a metróprojekt belátható időn belül, nem fognak újra hozzányúlni a felújított térhez.

ma 06:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Mert annyi pénzt elloptak a 4-es metróra szánt összegből, hogy az egészet már nem sikerült megépíteni.
ma 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 Telelő Teve ***** válasza:
52%
A jelenlegi vonal sincs kihasználva. A népességcsökkenés miatt már nem valószínű, hogy fog bővülni a budapesti metróhálózat.
ma 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
72%

Mert nincs miből.


A 4-es metró EU-s pénzből lett, de sosem támogatták, hogy északra meghosszabbítsák. A villamost szerették volna, ha újraindítják.


Jelenleg indokoltabb lenne a 3-aa metró évtizedek óta várt hosszabbítása.

ma 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
57%

"A jelenlegi vonal sincs kihasználva."

jelentős részben pont azért nincs kihasználva, mert nem megy ki sehova, a pesti oldalon lényegében csak egy belvárosi mélyvillamos.

ma 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

"A népességcsökkenés miatt már nem valószínű, hogy fog bővülni a budapesti metróhálózat."

az agglomerációé viszont növekszik, amely lakossága nagyrészt a fővárosban dolgozik.

mellesleg a budapesthez hasonló lakosságú bukarest lakossága is csökken évtizedek óta, mégis épül a 6-os metró.

ma 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
A metrókat a város határáig kéne kivinni, a 4-es esetében Újpalotáig, vagy inkább még tovább, akár az M3-as autópályáig, és ott valahol kialakítani egy nagy P+R parkolót. Nyugaton sok helyen van így, és elég jó megoldás, tehermentesítené az M3-as bevezetőjét.
ma 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!