Megérné a 3-as metrót akár csak Rákospalota-Újpest vasútállomásig meghosszabbítani (Káposztásmegyer helyett)?
Ha már Rákospalota-Újpestig kivinnék, akkor miért is ne lehetne akár csak egy megállóval hosszabb, hogy a Kápmegyerieknek és a Rákospalota kertvárosiaknak is jó legyen?
Pláne, hogy már vagy 40 éve ki van hagyva neki a hely.
Amúgy csak Kápmegyeren vagy 23 ezren élnek.
23 ezer fő nem tart el egy metrót csúcsidőben sem. Én a kérdezővel értek egyet. Elég csak Rákospalota-Újpestig megépíteni a metrót, meg Kápmegyerre egy vasúti megálló.
Esetleg a vasút-metró vágánykapcsolatot érné meg kiépíteni még, hogy egy esetleges újabb felújítás alatt már északról is meg lehessen közelíteni az alagutat. Meg mivel hosszabb lenne a vonal, szükségesek lennének újabb szerelvények is, amiknek jó lenne egy újabb telephely a vasút mellett, ahol csak tárolnák őket esténként. Amennyiben nem rendelnének újabb vonatokat, akkor pedig meg lehetne oldani, hogy csúcsidőben csak minden második vonat menne a 2 végállomás közt, minden második csak mondjuk a Határ úttól menne az Árpád hídig.
#3 A 2. járműtelep igénye is meg lenne oldva, ha Káposztásmegyerig vinnék a metrót, hiszen ott annak a helye is ki van hagyva.
Ha már egyszer belekezdenének a hosszabbításba, akkor végig kell vinni Kápmegyerig a vonalat, főleg hogy az ellenkezőjével sem lehet jelentős megtakarítást elérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!