Lázár János örömmel venné ezt az ötletemet?
Vidékbarát koncepció alapján az összes HÉV-et lecserélném gyorsvasúttá. Említett H5 hév, tulajdonképpen nem suburban railway line H5 lenne hanem subcountry railway line O5. Összekötés lenne Székesfehérvár-Veszprém-Zalaegeszer/Szombathely és Székesfehérvár-Siófók-Keszthely/Nagykanizsa irányában, így például olyan kis névtelen faluból, mint Hajmáskér, Karakószörcsök eltudnának úgy jutni a Szépvölgyi útra, hogy át se kelljen szállni.
H8 hévet beleépíteném a 80-as vonalba, hogy tehermentesítsem a Keletit, ezáltal az Örs lehetne a végállomása a Gyöngyös, Eger irányából érkező IR vonatoknak. H6 hév elég homis, azt nem szeretem, így azt ledozerolnám. Nem látom értelmét a ráckevei hévnek. H7 csepeli hév úgy valósítanám meg, hogy Csepel, oké, utána lenne híd, ami bekapcsolja a csepeli hévet a szegedi vonalra, ezáltal a szegedi vonatok a Boráros téren végállomásoznának, így a Nyugati is tehermentesítve lenne!
Csömöri hév maradna így, ahogy, kell egy retro hév is, nosztalgia gyanánt, hogy megemlékezzünk arra az időkre, amikor hév csak BP-n volt, mert ezek a komcsik csak a fővárost szerették!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!