Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Bicskén állva maradt a vonat,...

Bicskén állva maradt a vonat, mert a mozdonyvezető vezetési ideje letelt?

Figyelt kérdés
Mindenki mindenről beszél, csak egy valamiről nem: erről miért nem lehetett előre szólni az utasoknak? Nyilván nem abban a 20 percben jöttek rá, hogy ez így lesz, amíg Tatabányáról átért.
tegnap 20:37
 1/6 anonim ***** válasza:
54%
Te szólnál? Én se szólnék, az a máv (ergó munkáltató) dolga, nem a mozdonyvezetőjé. Jól tette, én se vezettem volna tovább. Gondolom nincs agyonfizetve amúgysem.
tegnap 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
69%
Simán csak ki van színezve a sztori. Nem azért volt késés, mert lejárt a mozdonyvezető vezetési ideje, hanem mert GÁZOLÁS miatt az őt váltó mozdonyvezető nem ért oda a váltásra. Ami nem csoda, ha vonattal jött :D
tegnap 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
70%

Aligha tervezett volt. Sokszor borul a közlekedés, még nálunk sokkal jobban működő országban is.

A váltás egyébként meg volt szervezve, de baleset miatt nem ért oda időben s másik mozdonyvezető.

A jegyvizsgáló tájékoztatta az utadokat, amikor már kapott infót.

tegnap 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Justinianus ***** válasza:
40%

Mert mennyivel lett volna jobb, ha már Győrben, az indulásnál szólnak az utasoknak, hogy a vonat Bicskéig megy?

Mentek volna taxival?

tegnap 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

4.

Tatáról vagy Tatabányáról indult, vagyis elég közelről. Nekem senki ne mondja, hogy normális dolog, hogy váltást kell szervezni egy személyvonatra menet közben. Teljesen mindegy, hogy gázolás miatt később ér oda a leváltó vagy időben. A gázolás egyébként is kora délután volt, sok-sok órával előtte. Teljesen egyértelmű, hogy az induláskor már tök világos kellett legyen, hogy nem fog elérni Pestig a munkaidején belül, ha 300 km/h-nál lassabban megy, mégis mindenki csak tátotta a száját, még a bicskei állás után is jó ideig. Akkor sem tudta senki a MÁV-nál, hogy miért állnak? Pedig már a leváltó is úton volt.

És igen, lehet, hogy valaki el sem utazik, vagy csak később, hogy ne a vonaton kelljen lesnie.

tegnap 22:09
 6/6 anonim ***** válasza:

Valószinüleg a dolgok olyan együttállása történt amit nem lehetett kivédeni.

Nem tudhatjuk a részleteket és a pontos idővonalat sem hogy ki mikor kinek szólt, ki mikor hova indult, ment stb.

Épp ezért ne verd a nyálad, ne kaffogj, nem tudhatjuk hogy miért pont így alakult.

Ha nem indult volna el Tatáról, akkor meg azért menne a nyivákolás. Ha Bp-i volt az mv akkor meg ő is hazafelé ment, hát elvitte pár állomással arrébb a vonatot.

Lehet hogy a gázolás korábban volt, de ez az mv a szolgálati ideje végén volt, tehát már akkor is dolgozott amikor a gázolás történt. Sok órára előre kihatnak a történések.

Ilyen tényleg nagyon ritkán fordul elő. Most összejött. Ennyi.

Repülésben kb mindennapos hogy annyira bekésnek hogy lejár a crew ideje, mégsem fújja tele a sajtót meg a gyakorit vele senki.

tegnap 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!