Az új MÁV vezér úgy teljesíti ígéretét, miszerint 1 hónap alatt radikálisan csökken a késő IC-k aránya, hogy pl. megnövelték a Miskolc-Budapest menetidejét 2 óra 41 percre?
"Tudom, a táv egy részén személyvonatként megy,"
Akkor ezek szerint nem az IC menetidejét növelték meg, ahogy az első válaszomban is írtam.
Eddig 2 óra 14 perc volt a menetidő Miskolc-Keleti között, most 2 óra 41, az 27 perc növekedés. Füzesabonyig hét állomáson megáll, az azt jelenti, hogy hétszer fél perc veszteség megállásnál, hétszer 2,5 perc veszteség indulásnál, plusz a tartózkodás, az ha jól számolom , egy perc tartózkodással számolva 24,5 perc. De ezt számítógép szerkesztette ki, bár a hagyományos módszer is működik. :)
Pont azért van most vágányzár, hogy ne kelljen növelni az IC menetidejét.
És az még csak a szinten tartás. Öt-tízszer ennyi kellene folyamatosan az országban, és akkor talán belátható időn (10-15 év) láthatnánk valami érdemi fejlődést.
Most 2:41 perc a menetidő, október 19-én már 2:14, ki lehet találni, hogy a vágányzár miatt hosszabb most 27 perccel a menetidő.
A késő IC-k arányán sokat segít, hogy sokkal kevesebb vonat és utas megy a Balaton felé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!