A MÁV-nál miért nem tesznek valamit, hogy legalább a
fővonalakon csökkentsék a gázolásos baleseteket és az
azokból származó késéseket?
És ez mégis hogyan csökkentené/oldaná meg a gázolásokat?
máj. 24. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
2/31 A kérdező kommentje:
1# Ha nincs szintbeli keresztezdés akkor autósok nem hajthatnak a vonat elé. A harmadik vágány pedig a helyszínelésből adódó késéseket zárná ki.
#2 Ja tehát te itt most arról beszélsz, hogy mindenhová építsünk alul/felüljárót? Oké, először is mondd meg hogy mi köze van ennek a MÁV-hoz, aztán pedig azt, hogy honnan kéne ehhez keríteni 9461 milliárd forintot, hogy minden létező átkelőt az országban átépítsünk és további 61649 milliárd forintot plusz sínpárok kiépítéséhez.
A harmadik pont már csak neked pár feladvány, nem kell rá válaszolni, csak gondolkozz el:
1. A sínre hajtó autók száma a síneken átfutkosó emberekhez viszonyítva
2. A sínen átfutkosó emberek elleni funkciója az ötleteidnek
3. Egy 3. vágány hatásossága a késések ellen, mikor egy vonatgázolás alkalmával 500 méteres körzetben mindenfelé roncsdarabok, törmelék, legrosszabb esetben emberi maradványok hevernek.
Sok sikert!
máj. 24. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/31 A kérdező kommentje:
3# Nem az egész ország összes vonaláról, csak a fővonalakról volt szó. Tőlünk szerencsésebb országokban már megoldották, hogy csak szintkülönbsége átjárók vannak mindenütt és nem csak a fővonalakon. Volt rá elég pénz csak éppen valamilyen furcsa oknál fogva nálunk a legdrágább a világon a vasút és az út kilómétere és még így se sikerült biztonságossá tenni. A fővonalakon a baleseti helszínelések miatt jellemzően az érintett vágány kerül lezárásra és a másikra terelnek minden forgalmat, h van egy harmadik vágány akkor értelemszerűen megmarad az áteresztőképesség.
A nem gázolásos késések ellen se tesznek semmit
máj. 24. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
6/31 senior10 válasza:
joggal lehet szidni a mávot, mert egy rakás kaki az egész, de arról, hogy vannak olyan idióta emberek akik letolják azt, hogy egy vasúti átjáróban is alaposan körbe kell nézni még akkor is amikor elvileg nem jön vonat szintén nem a máv tehet. ahogyan arról sem, hogy adott esetben nem a kijelölt kereszteződésben vagy nehezen belátható kanyargós részeken akarnak még gyorsan átszaladni a vonat előtt...
máj. 24. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
Talán oda kellene figyelnie annak, aki átkel...
máj. 24. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
"Tőlünk szerencsésebb országokban már megoldották, hogy csak szintkülönbsége átjárók vannak mindenütt és nem csak a fővonalakon. "
Nem tudom, MELYIK országokat érted ez alatt, én Nyugat-Európában élek jó ideje, Németországban, Franciaországban, Hollandiában, Dániában, Spanyolországban, Nagy-Britanniában az átjárók jó része egy szintben van.
máj. 24. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
9/31 A kérdező kommentje:
Tehát van egy probléma és arra azt a megoldást javasoljátok, hogy a probléma okozója változzon meg. Oké, de a tendencia pont azt mutatja, hogy egyre több a vonatgázolásos eset, mivel egyre nő a forgalom és az emberek is egyre kevésbbé figyelnek, tehát láthatjuk, hogy ez így nem fog megoldódni. Illetve azt is látjuk, hogy a világon mindenütt a szintkülönbséges átjárókkal védekeznek ez ellen a probléma ellen és ez az egy ami megoldást jelent. A harmadik vágányt pedig azért vetettem fel, mivel utópiszikus gondolat, hogy Magyarországon csak a fővonalakon kiváltsanak minden szintbeli átjárót, tehát a vonatgázolások száma egyre nőni fog továbbra is, és a harmadik vágány valamilyen szinten segítene legalább a késések csökkentésében, ezenkívül a karbantartási, felújítási munkálatoknál is jól jönne.
Van valami fogalmad arról, hogy ezek mennyibe kerülnének? Ha ezeket megvalósítanák, semmi másra nem tudna az az állam az országban költeni
máj. 24. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
További kérdések: