Miért olyan gagyi a tömegközlekedés?
Hol, merre? Itt Pest-Buda székesfővárosban korszerű omnibuszok állnak készen az utazóközönség számára.
Nekem nincs bajom vele.
Mert itthon nem tudnak az emberek annyit kiadni a jegyekért, hogy abból nyugati minőséget kapjunk. Arról nem is beszélve, hogy ha emelkedik évek után brutális infláció miatt valami nevetségesen keveset a jegy, akkor kár hirtelen mindenki sír...
Szóval csak lassan fog fejlődni majd a tömegközlekedés, ha csak nem történik valami csoda és mindenki nyugatihoz közeli béreket kezd el kapni.
#5 külföldön OLCSÓBBAK a jegyek az átlagbérhez viszonyítva. A távolsági jegyek konkrétan olcsóbbak is mint itthon, például Csehországban 380 km-t utaztunk ketten annyiért, amennyiből itthon 220-at egyedül (teljesárú jegyekkel számolva).
Sírunk a jegyár emelése miatt? IGEN! De nem az emelés ténye miatt, hanem a mértéke miatt. 10 év alatt nem volt akkora infláció amennyivel a 10-20 km-es helyközi jegyek ára és a legtöbb megyeszékhelyen a helyi menetjegy ára emelkedett. A 10 km-es jegy ára példálul 37%-al emelkedett, a 20 km-es 26%-al, a BKK vonaljegy 22%-al, ami teljes mértékben indokolatlan. Egy 10-15% közötti emelés lett volna indokolt.
Nekem akkor sem lenne alternativa, ha nyugati szinvonalu lenne.
Mikor iskolas voltam akkor 10 percre volt a buszmegallo, 15 perc a menetido, majd a varosba beerve 5 perc az iskola. 30 perc mire beertem, ha tegyuk fel pont akkor erkezik a busz mikor a buszmegallohoz erek.
Mikor lett autom akkor 15 perc alatt beertem a varosba.
Nagyobb tav eseten meg nagyobb a kulonbseg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!