Milyen változtatásokat tennél a budapesti tömegközlekedésben, amik szakmailag teljesen indokolatlanok, de te mégis megtennéd, mert egy ordító igazságtalanságot küszöbölne ki?















A magas padlós villamosokat lecserélném alacsony padlósakra.
Szakmailag indokolatlan, mert nincs rá pénz.
Pedig ordító igazságtalanságot szüntetne meg, mert a kerekesszékesek a villamosvonalak többségét nem tudja használni.





Megszüntetném a 65 év felettiek ingyen utazását
Megszüntetnék néhány kihasználatlan járatot
Pl: 121 es buszon átlagban 2 darab utas utazik.
A bkv nál rengeteg olyan ember van alkalmazásban akik semmit nem csínálnak, semmihez nem is értenek(dolgoztama bkv nál ezért tudom)
A "karbantartók" kb fele semmihez nem ért, és nem is várják el tőlük hogy értsenek valamihez, csaka létszámfentartáshoz kellenek
A bkv még mindig ugy müködik mint a szocialista rendszerben müködött,
Soka bujtatott munkanélküli, túl nagy a vízfej, mindenki valamilyen fönök, nagy a belső lopás. Rendkivűl alacsony a munkamorál és a munka teljesítmény.
Ezt a szolgáltatást kb 20-30% al kevesebb ember is ugyan igy el tudná látni!
Racionalizálni kellene a müködést mert írgalmatlan sok adófizetői pénzbe kerül a bkv üzemeltetése
A költségek 30%-a az ami a jegy és bérleteladásokból jön össze, a maradék 70% az amit az összes adófizető adójából állnak.
Ésszerűsités, racionálás,= olcsóbb és jobb szolgáltatás...





5-ös metró megépítése. Budapesten cssk a 3-as metrónak akkora a forgalma mint az egész Bukaresti metróhálózatnak. Valamiért mégis ott építik a metróhálózatot és nem nálunk.
4-es metró hosszabbítása Budaörsig.
A déli körvasút tervek szerinti felújítása.
A nyugati átépítése és a vasúti alagút megépítése hogy megnövekedjen a vasúti kapacitás.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!