Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Milyen változtatásokat tennél...

Milyen változtatásokat tennél a budapesti tömegközlekedésben, amik szakmailag teljesen indokolatlanok, de te mégis megtennéd, mert egy ordító igazságtalanságot küszöbölne ki?

Figyelt kérdés
2023. okt. 4. 09:10
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
97%
Nekem ez így ellentmondás, hogy valami szakmailag indokolatlan, ugyanakkor mégis igazságtalanságot küszöbölne ki. Vagy ilyenre gondolsz, hogy pl. indítsunk buszokat, amik csak keringenek a városban, és hajléktalanok aludhatnak rajta?
2023. okt. 4. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
97%
Bevezetném a 10 perces jegyet, a vonaljegyet 30 percesre, a 30 percest 60 percesre módosítanám az ár változtatása nélkül. A Budapest határát elhagyó járatra minden terméket érvényessé tennék, így a környéki termékeket meg lehetne szűntetni. A MÁV-nál is például csak egyféle tarifa van városon belül és kívül is.
2023. okt. 4. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
84%

A magas padlós villamosokat lecserélném alacsony padlósakra.


Szakmailag indokolatlan, mert nincs rá pénz.

Pedig ordító igazságtalanságot szüntetne meg, mert a kerekesszékesek a villamosvonalak többségét nem tudja használni.

2023. okt. 4. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
91%

Megszüntetném a 65 év felettiek ingyen utazását


Megszüntetnék néhány kihasználatlan járatot


Pl: 121 es buszon átlagban 2 darab utas utazik.

A bkv nál rengeteg olyan ember van alkalmazásban akik semmit nem csínálnak, semmihez nem is értenek(dolgoztama bkv nál ezért tudom)


A "karbantartók" kb fele semmihez nem ért, és nem is várják el tőlük hogy értsenek valamihez, csaka létszámfentartáshoz kellenek

A bkv még mindig ugy müködik mint a szocialista rendszerben müködött,

Soka bujtatott munkanélküli, túl nagy a vízfej, mindenki valamilyen fönök, nagy a belső lopás. Rendkivűl alacsony a munkamorál és a munka teljesítmény.

Ezt a szolgáltatást kb 20-30% al kevesebb ember is ugyan igy el tudná látni!

Racionalizálni kellene a müködést mert írgalmatlan sok adófizetői pénzbe kerül a bkv üzemeltetése

A költségek 30%-a az ami a jegy és bérleteladásokból jön össze, a maradék 70% az amit az összes adófizető adójából állnak.

Ésszerűsités, racionálás,= olcsóbb és jobb szolgáltatás...

2023. okt. 4. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
85%
Bevezetném az omnibuszjáratokat :D
2023. okt. 4. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim válasza:
100%

5-ös metró megépítése. Budapesten cssk a 3-as metrónak akkora a forgalma mint az egész Bukaresti metróhálózatnak. Valamiért mégis ott építik a metróhálózatot és nem nálunk.

4-es metró hosszabbítása Budaörsig.

A déli körvasút tervek szerinti felújítása.

A nyugati átépítése és a vasúti alagút megépítése hogy megnövekedjen a vasúti kapacitás.

2023. okt. 4. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Ezek szerinted szakmailag iindokolatlanok?
2023. okt. 4. 16:04
 8/14 anonim válasza:
100%
7. Igen mert ebből a pénzből nem lehetne kivitelezni. Ami jelenleg szakmailag megoldható hogy használt villamosokat vásároljunk.
2023. okt. 4. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
100%
A válaszadást megkönnyítené a kérdező, ha leírná, hogy szerinte mik az "ordító igazságtalanságok", illetve mit ért szakmailag teljesen indokolatlannak.
2023. okt. 4. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim válasza:
43%
Magasvasút a metró helyett! Miért? Mert menőbb. Szerintem ez megfelel a kérdés kritériumainak. Igazságtalan hogy az utasok nem látják a várost mert a föld alatt mennek.
2023. okt. 4. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!