A 3-mas metrón a régi kék kocsiknál miért volt satufékkel néha megált az alagút közepén és az állomáson meg hangosan kerregett csikorgott a féke úgy ált meg hogy le is fulladt a motor?
Figyelt kérdés
2023. szept. 13. 16:09
1/5 anonim válasza:
mert tilosat kapott, de a vezető későn ébredt..
Ilyenkor satu, kuplung nincs kinyomva, perszehogy lefullad a motor.
2/5 anonim válasza:
A règi É-D metróvonalon az AVR (automata vonatvezető rendszer) jelvesztésekor következett be a dinamikus lassulással járó megállás. A villamos motor nem tud lefulladni.
3/5 anonim válasza:
A mostani felújított vonalon is ugyanaz az AVR van telepítve, de talán kicserélték/felújították a programszőnyeget is, így már nincs annyi jelvesztés mint régen.
5/5 anonim válasza:
? Ezt nem csak a régi vonatok tudják, a mostaniakkal is hetente többször tapasztalom, napi ingázóként utazva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!