Azok a vonatok, ahol hátul van a mozdony, és tolja az egész szerelvényt, nem károsak a pályára?
Igazából mindegy, vontatáskor ugyanúgy van oldaliranyu erő, vsak akkor a belső ív fele húz, toláskor pedig a külső ív fele tol.
A kerekek kúpos kialakítása miatt a vonat folyton nyomja szét a sínpárt oldalirányban ezért is van a talpfa, hogy összetartsa.
Nem káros...
Nem nyomja szét. A sínszálak nem függőlegesen állnak.
Jajj de nem szeretek bolondokkal vitatkozni.
Főleg amikor ilyen privátokat kapok.
"Nem, de téged szívesen pofoználak addig amíg élsz, te büdös szarházi paraszt. A k.rva nénikédnek ugassál be így, megértetted? Gyökér."
A gyökér gondolom az aláírás akar lenni.
Köszi a lepontozást, tudatlanok. Akkor most belinkelek egy videót is, ami alátámasztja az általam írtakat.
#23: "Nem nyomja szét. A sínszálak nem függőlegesen állnak."
Attól még nyomja szét.
Ahogy a boltív is "nyomja szét" a támfalat (nyilván jó esetben nem mozdul:) )
Az alapvető erővektorokkal nem vagy tisztában, a mechanika legalapjaival.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!