Miért zár be újabb hét vasútvonalat szeptember elsejétől MÁV?
Figyelt kérdés
2023. aug. 9. 14:17
21/25 Justinianus válasza:
"Aha, valamiért mégis külsős cégek csinálják a vonatpótló buszokat."
Ne zavarjon, hogy gyakorlatilag a teljes melót alvállakozókkal csináltatja.
Gondolod, amikor negyven jármű kell egyszerre egy húsz kilométeres szakaszra vonatpótlásra, azt helyből leakasztják...
22/25 anonim válasza:
Nem, meg sem fordult a fejemben, hogy amikor 40 jármű kell egyszerre, azt helyből oldják meg. Bár a 20 km-es szakaszra ez azért erős túlzás. Az viszont elvárható lenne, hogy akik egy vágányzár miatt döntéseket hoznak, figyelembe veszik a gazdasági szempontokat is. Ehhez képest az ésszerűség és költségmegtakarítás mintha a legutolsó szempont lenne. Mondjuk ebben nincsen semmi meglepő, ahogy működnek a dolgok ebben az országban, teljesen természetes, hogy valaki jól keres egy olyan üzleten, amin egy állami cég csak veszteséget képes termelni.
23/25 anonim válasza:
Én nem vagyok egyik oldalon sem, de amikor hirtelen kell pótolni, nincs idő sakkozni, hogy ki ad be jobb árajánlatot. Ha ömlik a víz a lakásodban, te sem nézegeted meg, hogy vajon melyik vízszerelő jön ki olcsóbban, hanem csinálja meg valaki...
24/25 anonim válasza:
Hirtelen pótlást többnyire a helyi volán oldja meg. A bezárt vasútvonal és az előre meghirdetett vágányzár közel sem ez a kategória (és költség)
25/25 anonim válasza:
Ez igaz, a tervezhető pótlásoknál valóban lehet pályáztatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!