Mi a véleményetek a szeptemberben átadott magyar gyártmányú prémium IC+ kocsikról?
Figyelt kérdés
Amit én észrevettem, hogy 2 hónap használat után már foszlik a szőnyeg, a műanyag burkolatok recsegnek, a prémium 1+ fülkékben pedig nem kicsit retkesek a fejtámlák. Arról nem is beszélve, hogy a lábtartós dönthető fotelekben nem férnek el az egymással szemben ülők felemelt lábtartókkal (ordas nagy tervezési hiba). A fülkék ajtajai pedig két kézzel megmarkolva is csak izomból nyithatóak, míg a belülről bezárt wc ajtót kisebb erővel el lehet húzni. Ennyit tud a magyar ipar?2021. nov. 29. 01:50
1/5 anonim válasza:
Hát a koszért a kedves utast illeti köszönet, hogy olyan volt a feje.
Amúgy meg igazából a létjogosultsága olyan, hogy aki annyira komoly üzletember stb, az jó eséllyel autóval utazik nagyobb távra meg repülővel, tehát igazából nem tudom pontosan ki a célközönség.
2/5 anonim válasza:
Én tuti, hogy egy-egy sikeres túranap végén fogok ott ejtőzni és kiiszom a sörkészletet. Üzleti utasból valóban nincs sok, de azért van az ismeretségi körömben olyan, aki szívesen vonatozik munkaügyben és ki is fizetik neki az első osztályt. Olyan a munkája, hogy akàr offline vagy legalábbis rapszodikus netkapcsolat mellett is végezhető , számítógépről, így neki az autózás nettó időveszteség lenne. Szerintem van ennek látens piaca, pont az időfaktor miatt, de ha nem sikerül folyamatosan magas szinten tartani a szolgáltatást (márpedig minőségmenedzsmentben tök gyenge a MÁV-start), akkor ez soha nem fog átmenni valós keresletbe.
3/5 A kérdező kommentje:
Na igen, a prémium 1+ kategória pont erről is kellene szóljon, hogy tisztaság van, nem hinném, hogy aznap reggel mikor utaztam koszolódott volna be annyira a fejtámlákon lévő cserélhető huzat.
2021. nov. 29. 21:56
4/5 A kérdező kommentje:
Ma ismét ezzel a magyar csodával volt alkalmam utazni. Természetesen ültek a helyünkön, mivel az egyik ilyen csoda kocsi meghibásodása miatt egy kocsival kevesebbel indult a vonat (mint kiderült már sorozatban sokadjára), ezért a kalauz a mi kocsinkba helyezte el azokat akik abba a kocsiba kaptak hely jegyet. Különösen ciki volt a helyzet mivel csupa külföldi turista ismerhette meg így a magyar vasút szolgáltatásait. Aztán kiderült, hogy ebben az egy megmaradt IC+ kocsiban sem volt semmi fűtés, a WC pedig tele volt f@sva és h@gyozva, valószínűleg nem aznapi terméssel. Ja és a vadiúj csoda kocsi fékezéskor úgy sivított mint az 50 éves féktuskós kocsik. Gány.
2021. dec. 27. 20:41
5/5 A kérdező kommentje:
Visszafele ugyanez volt, pedig eltelt 1 hét a két utazásom közt. Hiányzott a 18-as kocsi, de jegyet eladtak oda is. Ismét tanácstalanul topogó utasok. Ismét nem volt fűtés, a légkondi meg ezerrel járt januárban. Mindenki kabátban fagyoskodott az 1. osztályon, a kaller ismét teljesen fogalmatlan volt. Bravó MÁV.
2022. jan. 3. 00:31
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!