Miért nem úgy tervezik a vasúti kocsikat, hogy le
lehessen húzni az ablakokat?
Figyelt kérdés
Egyszerűen a régi kocsik a legjobbak, hiszen majdnem nulla a meghibásodás lehetősége, az ablak lehúzható, a menetszéllel kellemesen frissül az utastér levegője. Semmilyen elektronikája nincs, a mozdony után kell kapcsolni és elhúzza. Bezzeg a modern kocsikon már többször is majdnem fennmaradtam, mert az elektronikus ajtónyitó beszart. Ha a légkondi nem működik, meg lehet pusztulni az állott forró levegőben, mert még véletlenül se nyitható egyik ablak sem, mégpedig direkt tervezéssel! Nem tudom, hogy a modern kor miért nem a praktikusságot részesíti előnyben, de szívesebben szállok régebbi vagonba, és igen, lehet benne 30 fok, de legalább jár a levegő, amivel 100 évig nem volt probléma.
Kivéve annyi, hogy az állam adja a pénz. Az állam a megrendelője a vonatoknak.
2023. júl. 17. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
12/32 anonim válasza:
10# jobb lett volna, ha csendben maradsz, ostoba…
2023. júl. 17. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
13/32 Hintalow válasza:
Ja faszább volt minden régen, anyukám valami másodunokatestvére is úgy vesztette el a fejét (kb. szó szerint) valamikor a 60-70-es években, hogy meleg nyáron kidugta a fejét a vonatablakon, aztán az oszlop nem szólt előre, hogy ő akkor érkezne...
Köszi 1000x inkább a mai modern megoldások, mint a szocreál gagyi 😃
2023. júl. 17. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
14/32 anonim válasza:
#11: Az állam adott mindent orbánék előtt, akkor sem volt jobb, miért gondoljuk, hogy most jobb lenne, ha nem orbánék lennének? Akkor és most sem tudott eredményesen működni. Csak itt nincs alternatíva, mint pl. egy Hungarocamion esetén, ahol egyszerűen ment a süllyesztőbe, ha nem tud versenyképes lenni.
2023. júl. 17. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
15/32 anonim válasza:
14 ne állj bele egy vitába ha fogmad sincs a témáról...
2023. júl. 17. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
16/32 anonim válasza:
#15
Miért? Abban igaza volt, hogy régen is xar volt.
Nagyfater lehúzott ott több, mint 30 évet. Felvették a pénzt, dolgozni nagyon senki nem dolgozott bent, össze lopták a jövő hetet is. Saját elmondása szerint is egy hulladék volt, mind szolgáltatás, mind munkahely téren, csak az ott dolgozók + családjaik jó kedvezményeket kaptak, meg senki nem akart állami cégtől elmenni.
Inkább hiszek neki, mint másnak. Rá azt se lehet mondani, hogy nem volt köze a témához.
2023. júl. 17. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
17/32 anonim válasza:
Hallomásból okoskodsz itt.
Nem is arra válaszoltál amit írtam.
Nagyfaterban biztos k.a sok köze volt a finanszirozáshoz...... És pont az ilyen tolvaj trógerek miatt van ez a negatív sztereotípia a vasutasokról. És te még példálózol is vele. Tragédia.
2023. júl. 17. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
18/32 anonim válasza:
13! Nehezen hihető a sztori, ahhoz ugyanis vagy derékig ki kell bújni az ablakon...épeszű azt meg nem csinálja csak ha seggrészeg.
2023. júl. 17. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
19/32 anonim válasza:
Meg akkor a személyautók is mind szocreál gagyik? Elvégre az ablak ott is leengedhető.😀
2023. júl. 17. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
20/32 anonim válasza:
#17
Miért ne lenne köze a financiális részéhez? Ha volt miből lopni, meg pénzelni az embereket a semmire, nem nehéz kikövetkeztetni, hogy dőlt be a pénz a vállalathoz. Mégse jutottak egyről a kettőre…
Most meg ha annyira nincs pénz, akkor nem kéne pluszba felvásárolni a Volánt meg egyéb társaságokat, hogy még inkább nőljenek a kötelező költségek. Nehogy már amiatt legyen deficites, mert országbérlet van…
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!