Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A vonaton a légkondi meghibáso...

A vonaton a légkondi meghibásodása miért akkora baj, hogy le kell szállítani az utasokat?

Figyelt kérdés
Nem engedték át Németországba a MÁV vonatját, mert az egyik kocsiban nem volt légkondi és ki volt törve az egyik bukóablak. Miért nem engedték be az országba egy amúgy biztonságosan üzemelő vonatot?

2023. máj. 12. 09:43
1 2 3 4
 11/34 anonim ***** válasza:
31%
Ha tikkasztó nyár lenne akkor meg érteném, így nem értem a németek cirkuszát.
2023. máj. 12. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/34 Ékezetes billetyűzet ***** válasza:
69%
Szerintem nem tudunk elég részletet az ügyről, hogy dönteni tudjunk, ki volt a hibás. Majd a vizsgálatok eldöntik.
2023. máj. 12. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/34 Szolovjov ***** válasza:
63%
Abszolút nem akkora baj. Csak szőröznek a majom németek, de ezt csinálják rendszeresen az osztrákok is. Az osztrákokat viszont vissza szokták szopatni úgy, hogy a magyar személyzet is beleköt az osztrák szerelvénybe és nem veszi át a határon.
2023. máj. 12. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/34 anonim ***** válasza:
29%
Teljesen igazad kérdező, a németek k.va anyját, hogy nem engedtek közlekedni egy hibás szerelvényt a saját vonalaikon! Nem a MÁV hibája, a németeké! Kicsit azért gondolkodjunk már. A MÁV felelőssége, hogy olyan szerelvényt küldjön Németországba, ami kifogástalanul teljesíti az ott elvártakat. Ja, hogy a magyaroknak az is jó, ha csak félig működik, netalántán még hiányos/törött is? Tiszta balkán b.ki. Nem csoda, hogy itt Mo.-n senki nem akar költeni a vasútra, mert ennyire igénytelenek az utasok, hogy nekik aztán mindegy mi van a seggük alatt, csak vigye el A-ból B-be, majd elmondhassa, hogy mekkora fapados az egész MÁV és különben is rühelli őket. Voltál már Németországban? A világ legszínvonalasabb vasútja van ott, csak mondom. Egyszer menj el és csodálkozz, hogy ezt így is lehetne, sőt nem lehetne, hanem így is kell csinálni. Ebbe beletartozik az, hogy minden működik, minden hibátlan, minden megfelel az elvárásoknak. Miért annyira nehéz ezt felfogni, hogy a németeknek elvárásaik vannak a szerelvényt illetően?
2023. máj. 12. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/34 anonim ***** válasza:
65%
A másik meg, hogy nem értem miért a németeknek kellett volna pótvonatot szervezniük, mikor a MÁV közlekedteti azt a járatot. Ez olyan mintha egy menetrend szerinti Volán busz meghibásodása esetén Tóth Lajos EV. felelőssége lenne, hogy odamenjen a magánjáratos buszával és továbbvigye az utasokat a Volán menetrendjén. Remélem érződik. A MÁV felelőssége lett volna az is, hogy pótló vonatot intézzen az ott rekedt utasoknak.
2023. máj. 12. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/34 anonim ***** válasza:
75%
Harmadik, aztán már bejefezem. Az, hogy miért nem vehették ki a hibás kocsit. Azért b.ki, mert az ülőhelyek el vannak adva. Ha kivesznek egy kocsit, akkor szerinted az oda szóló jegyek birtokosai hogyan fognak felszállni a vonatra? Hogyan fognak utazni? És nem, nem fognak a németek saját kocsit befogni a MÁV szerelvényei közé, mert ez nem így működik. Ha a MÁV küld kocsit, akkor meg az is legalább egy fél nap mire odaér, ugyanúgy ott rekednek. És igen, megint oda lyukadtunk ki, hogy az egész a MÁV felelőssége, aki b.ott leellenőrizni menesztés előtt egy kocsit a nemzetközi szerelvényen, pedig mindenki tudja, hogy ott határozottan fontos a műszaki állapot.
2023. máj. 12. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/34 anonim ***** válasza:
29%

#14-#16

"A másik meg, hogy nem értem miért a németeknek kellett volna pótvonatot szervezniük, mikor a MÁV közlekedteti azt a járatot."

Kezdjük ott, hogy azt a járatot német területen nem a MÁV közlekedteti. A MÁV adja a járművet, ha pedig ez nem sikerül kifogástalanul, a német vasút ezek szerint leszarja, hogy a továbbiakban mi lesz.

"Az, hogy miért nem vehették ki a hibás kocsit. Azért b.ki, mert az ülőhelyek el vannak adva. Ha kivesznek egy kocsit, akkor szerinted az oda szóló jegyek birtokosai hogyan fognak felszállni a vonatra? Hogyan fognak utazni?"

Nem sorozunk ki egyetlen kocsit, mert mi lesz azzal a 80 eladott ülőhellyel, helyette töröljük az egész járatot az összes eladott ülőhellyel együtt. Ekkora ésszel elmehetsz vezérigazgatónak.

Ilyenkor érti az ember, miért tart ott a vasút ahol, és miért kerüli el, aki csak tudja. A másikra mutogatás, a mentegetőzés, az mindig nagyon megy. Az utas mint vevő érdekei a legutolsók a sorban.

2023. máj. 12. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/34 anonim ***** válasza:
60%

Ha átveszi a személyzet a szerelvényt, akkor onnantól az ő felelőssége ami azután történik. Ha Hanzi bácsi eldobja a kanalat, mert a hibás légkondi nélkül nincs légcsere a kocsiban és mire mentőt hívnak hozzá addigra meghal, akkor a személyzetet fogják megkérdezni hogy miért vállalták így az utat...

De ha a törött ablakon 160-nál berepül egy madár, egy faág, stb és maradandó sérülést okoz valakinek - teszemazt kiveri a szemét - és emiatt élete végig rokkant lesz és beperli a vasúttársaságot, akkor azt szerinted ki fogja fizetni?

Kedves kérdező, és a többi nagyonostoba: van felelősség is a világon. Keressetek rá az értelmező szótárban ha nem ismerős a fogalom.

Magyarországon is van nem egy ilyen eset - meg a németeknél is volt már ugyanennél a vonatnál nagyon sok - csak nem verték nagydobra. Gondolom most volt valaki a kérdezőhöz, meg a többi nagyonostoba választ adóhoz hasonló állat aki felfújta a dolgot. Az ilyeneknek mindegy mi van, csak botrányt lehessen csinálni... ha beengedték volna a vonatot a németek, akkor meg abból cikkeztek volna, hogy néddmá, törött ablakkal megy a vonat, a k. anyjukat!

2023. máj. 12. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/34 anonim ***** válasza:
60%

#17 Látszik, hogy fogalmad sincs a vasút működéséről. Ez úgy néz ki, hogy a MÁV a cseh határig elvontatja a kocsikat és onnan továbbvontatják Németországig a csehek, majd megint átakasztják. A németek unblock köze nincs a kocsikhoz, nem bonthatja meg őket, nem cserélheti ki őket, nem vehet ki belőle, csak továbbvontathatja! Ezt kéne megérteni. Hogy cserélni lehessen a meghibásodott kocsit, ahhoz a MÁV-nak fel kéne küldenie egy cserekocsit, ami fél nap várakozás.


És basszus mi az, hogy lesz.rja a német a kocsikat? Neki ugyanúgy be kell tartania a vasúti előírásokat. Szerinted ha nem lenne rajtuk fék, akkor továbbvontatná, mert hát nem az ő dolga, aztán majd amikor meg kéne állni, akkor tömegbalesetet okoz, mert nem tud? Ez nem így működni. De amúgy közúti árufuvarozásnál sem úgy megy, hogy megrakják a pótkocsit és te csak úgy elviszed bármiféle ellenőrzés, felelősségvállalás nélkül, mert "nem a te dolgod hogyan rakták meg".


"Nem sorozunk ki egyetlen kocsit, mert mi lesz azzal a 80 eladott ülőhellyel, helyette töröljük az egész járatot az összes eladott ülőhellyel együtt. Ekkora ésszel elmehetsz vezérigazgatónak."


Pontosan ez történt. Törölték a járatot. Nem ment tovább.

2023. máj. 12. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/34 A kérdező kommentje:

Ne akard már megmagyarázni hogy felülök egy vonatra és eljutok a-ból b-be légkondi nélkül akkor b-ből c-be nem lehet megtenni azt az utat. Ha felszállok Budapesten, hogy eljussak Hamburgba és gond nélkül eljutok a német határig majd ott leszállítanak a németek, az nem a MÁV hibája.

Nem jártam Németországban, de a London Liverpool járaton beszart az ajtó a vonaton és kézi erővel kellett kinyitnia a személyzetnek. Gondolj bele mi van ha le kell rohanni mert mondjuk tűz van... Szóval nem csak Magyarországon mennek tönkre dolgok.

2023. máj. 12. 15:17
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!