Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Tényleg ilyen rossz állapotban...

Tényleg ilyen rossz állapotban van a Máv?

Figyelt kérdés
A Tisza-tó sebest ma is egy M40-es teljesítette, ha minden igaz gép hiány miatt.Ez a mozdony már csak a retró hétvégéken tűnik fel, az is más kérdés hogy az életkorukban megegyező V43-asok is még mindig futnak. Az okés hogy az átlag utast nem érdekli hogy mi húzza, de akkor is ebből az szűrhető le, hogy hatalmas gondok lehetnek. Ha tényleg ilyen szar állapotban van a vasút miért nem költenek rá a jelentéktelen dolgok helyett? Azt a 115 Vectront is nagy csend veszi körül

2023. máj. 7. 22:44
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

"Ha tényleg ilyen szar állapotban van a vasút miért nem költenek rá a jelentéktelen dolgok helyett?"

Mert Lölő a MÁV fejlesztéséből nem tud pénzt kilapátolni.

2023. máj. 7. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

#1: "Mert Lölő a MÁV fejlesztéséből nem tud pénzt kilapátolni."


Jaj, dehogynem tudna, csak most valszeg van jobb. Jó kis fincsi beszerzésekből, nyam-nyam? Az egészségügyből meg az oktatásból nem tud, azok azért tartanak ott, ahol.

2023. máj. 7. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

A járművek beszerzéséből nem igazán lehet lapátolni a pénzt, hiszen azok ára relatíve publikus, összehasonlítható más társaságok beszerzéseivel. Így hát az elmúlt 30 évben nem is igazán volt a tűzoltásokon (Traxx, Taurus, Desiro stb.) semmi, egyedül a 123db FLIRT-ről mondható el az, hogy rendszerszintű problémákat oldott meg (ide sorolható a 40db KISS is).

A pályák állapota megint egy másik témakör, de ott azért hosszú évtizedek hanyagsága kell ahhoz, hogy használhatatlan legyen az adott szakasz (legfeljebb lassan járható), a járműveknél viszont komoly probléma az üzemképesség kérdése. Az a 100 Vectron villanyfronton megoldaná a fővonalak problémáit, hiába maradna még utána is 50-100 V43, hiszen hirtelen rengeteg donor lenne, össze lehetne rakni a legjobb állapotot (ahogyan Budapesten is megoldódott az üzemképesség problémája az újabb buszok beszerzése után, hiszen már nem 800, hanem csak 200 régi buszt kellett üzemben tartani).

2023. máj. 7. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
Vezetőink állami pénzen vásárolt "katonai" magángéppel repkednek, meg helikoptereznek az esküvőre. Pont leszarják az átlag pórnép hogyan jut el a gyárba. A megnőtt forgalom sem zavarja őket, tekintve hogy ők rendőri felvezetéssel mennek szarni is.
2023. máj. 8. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%
A kérdésre válaszolva: igen, ilyen rossz állapotban van a hazai közforgalmú vontatójármű-állomány. Különösen dízelek terén nagy a probléma és most oda jutottunk, hogy a meglévő szolgáltatási szint fenntartása is ellehetetlenül. A Tisza Expressz erre is jó példa: a kormányzat szabadidősportért felelős oldala jól láthatóan nyomja a kerekparszállítási lehetőségek boviteset, szóval szándék nyilvánvalóan van a szolgáltatásfejlesztésre. De a másik része egyáltalán nem mozdul annak érdekében , hogy ez fenntartható maradjon és igazából a végeken dőlt el, hogy egy muzeális voltából fakadóan becsben és jó karban tartott masinát húznak elő azért, mert némi presztízst, vagy inkább marketingértéket próbálnának adni ennek a turistajáratnak es ehhez kell egy épkézlàb mozdony.
2023. máj. 8. 05:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Még rosszabb. A probléma gyökere a munkaerőhiány (nem csoda, ilyen nevetséges éhbérért értelmes ember nem hajlandó dolgozni). Nincs, aki karbantartaná a vonatokat, még tűzoltásra is alig van kapacitás. Ráadásul a meglévő alkalmazottak nagy része is közelít a nyugdíjhoz. Néhány éven belül le fog állni a vasúti közlekedés Magyarországon.
2023. máj. 8. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

A Pupos azért van ott, mert oktatás zajlik. ELfogytak azok a mozdonyvezetők akiknek van rá tipusismerete, ezért ki kell képezni néhányat. Ehhez 30-30 óra elméleti és gyakorlati oktatás kell.


Szili vs Pupos. Ne hasonlítsuk össze őket. A szilik kapták folyamatosan a felújításokat. Hasonló koruk ellenére sokkal jobb állapotban vannak mint a Puposok. Sajnos...


Amúgy igaz ami igaz, rohadt nagy a gáz a vasúton... Dizel fronron semmi érdelmes megbízható mozdony nincs az egész k.rva országban. Nem tom mi lesz majd a nyáron a Balatonon :D a Desirok esnek-kelnek mint a frontkatona. A csörgők kigyulladnak....

2023. máj. 8. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!